کتاب الفبای سوسیالیسم

The ABCs of Socialism
(مقالاتی از مجله ژاکوبن)
کد کتاب : 16661
مترجم :
شابک : 978-6009766109
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 158
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب الفبای سوسیالیسم اثر باسکار سونکار

«الفبای سوسیالیسم» نوشته باسکار سونکار کاوشی متقاعدکننده از ایده‌های سوسیالیستی است که راهنمای مختصر و در دسترس را برای کسانی که مشتاق هستند در اصول این ایدئولوژی سیاسی-اجتماعی کنکاش کنند، ارائه می‌کند. در این کتاب روشنگر، سانکار مجموعه ای از مقالات جذاب را ارائه می دهد که مفاهیم پیچیده را به اجزای قابل هضم تجزیه می کند.
برای خواننده کنجکاو فکری که به دنبال یک مقدمه جامع و در عین حال قابل دسترس برای سوسیالیسم است، این کتاب به عنوان یک منبع ارزشمند عمل می کند. سانکار به طرز ماهرانه‌ای در تاریخ، تئوری و کاربردهای عملی سوسیالیسم پیمایش می‌کند و به خوانندگان درک دقیقی از اصول اصلی آن ارائه می‌دهد.
این کتاب با کاوش در پرسش‌های اساسی پیرامون سوسیالیسم آغاز می‌شود و به نگرانی‌ها و تصورات نادرستی که اغلب با ایدئولوژی مرتبط است، می‌پردازد. سونکار از لحن محاوره‌ای و فراگیر استفاده می‌کند و محتوا را برای مخاطبان گسترده، از جمله کسانی که ممکن است تازه با ایده‌های سوسیالیستی آشنا باشند، در دسترس قرار می‌دهد.
سونکارا در سرتاسر فصل‌ها، زمینه تاریخی سوسیالیسم را بررسی می‌کند و از لحظات و جنبش‌های کلیدی که تکامل آن را شکل داده‌اند، استفاده می‌کند. او موفقیت ها و چالش های پیش روی آزمایش های سوسیالیستی را مورد بحث قرار می دهد و به خوانندگان دیدگاهی متعادل در مورد کاربردهای این ایدئولوژی در دنیای واقعی ارائه می دهد.
"الفبای سوسیالیسم" همچنین با مسائل معاصر درگیر است و نشان می دهد که چگونه می توان از اصول سوسیالیستی برای مقابله با چالش های فوری مانند نابرابری، تغییرات آب و هوا و کاستی های سرمایه داری استفاده کرد. سانکار خوانندگان را تشویق می‌کند تا درباره مدل‌های جایگزین فکر کنند و جامعه‌ای عادلانه‌تر و عادلانه‌تر را تصور کنند.
«الفبای سوسیالیسم» باسکار سونکار برای افرادی که مشتاق کشف و درک اصول اصلی سوسیالیسم هستند، خواندنی ضروری است. چه دانشجو باشید، چه فعال یا صرفا فردی که به دنبال دیدگاهی آگاهانه در مورد این ایدئولوژی تأثیرگذار است، این کتاب نقطه ورود قابل اعتماد و قابل دسترسی به دنیای سوسیالیسم را فراهم می کند.

کتاب الفبای سوسیالیسم

باسکار سونکار
باسكار سونكار (زاده 20 ژوئن 1989) نویسنده سیاسی آمریکایی است.وی سردبیر و ناشر ژاکوبین و ناشر Catalyst: A Journal of Theory and Strategy and Tribune است.وی معاون سابق سوسیالیست های دموکراتیک آمریکا و نویسنده مانیفست سوسیالیست: پرونده ای برای سیاست رادیکال در دوره نابرابری شدید است.