کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

Fearless & Fabulous
کد کتاب : 16797
مترجم :
شابک : 978-6009550395
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 98
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نترس دختر غوغا به پا کن
Fearless & Fabulous
ده راهبرد قدرتمندبرای رسیدن به هر آنچه می خواهید
کد کتاب : 88616
مترجم :
شابک : 978-6227584189
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نترس دختر غوغا به پا کن اثر کارا الویل لیبا

تصور کنید که هر روز از خواب بیدار می شوید و می دانید که دنیا به معنای واقعی کلمه در نوک انگشتان کاملا آراسته شما قرار دارد؟ تصور کنید در واقعیتی زندگی می‌کنید که در هر لحظه فرصت‌های درخشان و تجربه‌های شاداب از آن می‌چکد؟ تصور کنید که این شهود را داشته باشید که بدانید چگونه هر موقعیتی را با ظرافت کامل مدیریت کنید؟
ترس می تواند مسئول تغییر زندگی شما باشد - چه برای بهتر یا بدتر. اگر ترس ادامه یابد، در معرض خطر از دست دادن برخی از بزرگترین تجربیات زندگی هستید. اگر بتوانید بر ترس های خود غلبه کنید، ذهن خود را به روی دنیایی فراتر از وحشیانه ترین تصورات خود باز می کنید.
یک زن بی باک و افسانه ای کسی است که خواسته های خود را می شناسد، اعتماد به نفس لازم برای تعقیب رویاهای خود را دارد و معتقد است که همه چیز ممکن است. او به کلمه "شکست" اعتقادی ندارد. او آن را دوباره تعریف می کند. برای زن بی باک و افسانه ای، "شکست" فقط یک سیگنال است که او باید مسیر خود را تغییر دهد و روش جدیدی را برای انجام کاری امتحان کند. مثبت فکر می کند، به طور مداوم در جهت اهداف خود اقدام می کند و هرگز تسلیم نمی شود.
این کتاب به شما کمک می کند تا ویژگی هایی را که هر زن نترس و افسانه ای دارد پرورش دهید. این شما را با ده استراتژی قدرتمند مسلح می کند که به شما کمک می کند بر ترس های خود غلبه کنید و زندگی فوق العاده ای را که قرار است داشته باشید برای خود بسازید. این شما را ترغیب می‌کند تا روش‌های قدیمی تفکر را به چالش بکشید.
پس نگرانی هایت را کنار بگذار. شما در شرف تبدیل شدن به یک موجود نترس و افسانه ای هستید!

کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

کارا الویل لیبا
کارا الویل لیبا، سخنران، مربی سبک زندگی و نویسنده ای آمریکایی است که در آثارش زنان را تشویق می کند تا خوشحالی و رضایت خود در زندگی را در اولویت قرار دهند. او تا به حال پنج کتاب منتشر کرده و در بلاگی محبوب، مطلب می نویسد. لیبا قبلا به عنوان مدیر تبلیغات دیجیتال در شبکه ی MTV فعالیت می کرد.
دسته بندی های کتاب نترس دختر غوغا به پا کن
قسمت هایی از کتاب نترس دختر غوغا به پا کن (لذت متن)
تصور کن که هر روز در حالی از خواب بیدار می شوی که دنیا زیرانگشتان مانیکور شده ات هموار است. تصور کن در واقعیتی زندگی میکنی که فرصت های طلایی و تجربه های ناب، هرلحظه برابرت قرار می گیرند. تصور کن حسی شهودی داری که به تو میگوید چطور هر شرایطی را با عزت نفس و بصیرت مدیریت کنی. قصد دارم رازی را با تو در میان بگذارم: زندگی درست آن سوی منطقۀ امنی ست که به آن عادت کرده ای و فقط زمانی می توانی آن را به تمامی در آغوش بگیری که بیاموزی نترس و شجاع باشی. ترس می تواند مسئول تغییر زندگی تو به سوی خوبتر یا بدتر شدن باشد.