کتاب هنر سریع فکر کردن

The 5-Day Course in Thinking
(پانزده درس برای پانزده روز)
کد کتاب : 16914
مترجم :
شابک : 978-9649317045
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 141
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1967
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر سریع فکر کردن اثر ادوارد دوبونو

این کتاب یک سری مسائل در تفکر را ارائه می دهد که نیازی به دانش خاص و ریاضیات ندارد. این مسائل به گونه ای طراحی شده اند که به خوانندگان اجازه دهند در مورد سبک تفکر شخصی خود، نقاط ضعف و قوت آن، و روش های بالقوه ای که هرگز از آنها استفاده نمی کنند مطلع شوند. درست بودن همیشه مهم نیست - یک اشتباه می تواند به تصمیم درست منجر شود.

ادوارد دوبونو در این کتاب جالب، روش کاملا جدیدی را ارایه می دهد. او مسئله هایی کاملا ساده، در عین حال مسحور کننده و حتی گاهی هیجان انگیز را مطرح می کند. او می خواهد نه تنها درباره ی حل خود مسئله ها، بلکه حتی درباره ی شیوه، نوع و طرز تفکر خودمان در خلال حل مسئله های مطرح شده فکر کنیم.

کتاب هنر سریع فکر کردن

ادوارد دوبونو
ادوارد دوبونو (Edward Charles Francis Publius de Bono)، نویسنده و متفکر اهل مالت است.ادوارد دوبونو (Edward de Bono) در سال ۱۹۳۳ در مالت به دنیا آمد. او در زمان جنگ جهانی دوم در دانشگاه مالت در رشتهٔ پزشکی تحصیل کرد. سپس با کمک‌هزینه تحصیلی رودس، به دانشگاه آکسفورد رفت و با دریافت مدرک افتخاری در رشته‌های روانشناسی و علوم طبیعی و مدرک دکترای فلسفه از آن دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. او همچنین دارای مدرک پی‌اچ‌دی از دانشگاه کمبریج و کارشناسی ارشد از دانشگاه مالت است.