کتاب یک پیام بزرگتر

A Bigger Message
کد کتاب : 17499
مترجم :
شابک : 978-600-152-303-8
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب یک پیام بزرگتر اثر مارتین گی فورد

کتاب "یک پیام بزرگتر" یک کتاب معمولی نیست بلکه یک اثر پرشکوه از "گفت وگو با دیوید هاکنی" به اهتمام "مارتین گی فورد" است که بسیار مورد تحسین و تجلیل قرار گرفته است . " دیوید هاکنی " شاید محبوب ترین نقاش زنده جهان است. اما در کنار این عنوان، او چیز دیگری نیز هست: یک متفکر متمایز و با اصالت در هنر . این نسخه کتاب با عنوان "یک پیام بزرگتر" در برگیرنده ی مقدمه ای اصلاح شده و پنج فصل جدید است که شامل آثار " دیوید هاکنی " در سال 2011 ، از جمله آماده سازی وی برای نمایشگاه تصویر بزرگتر که در آکادمی رویال در سال 2012 برگزار شد و تهیه پلان ها و طراحی های آی پد " دیوید هاکنی " می باشد.
پس از موفقیت عظیم نمایشگاه "دیوید هاکنی "، اولین سکته ی مغزی او سبب شد که او نتواند برای مدت طولانی صحبت کند؛ به دنبال آن خرابکاری تنه ی درخت توتم این هنرمند و خودکشی غم انگیز دستیار وی اندکی پس از آن ، "هاکنی" را در دوران سختی قرار داد. در فرار از این غم و اندوه ، در بهار 2013 "دیوید هاکنی " به استودیوی لس آنجلس بازگشت و چند ماه بعد ، "مارتین گی فورد" در حالی "هاکنی" را در استودیوی لس آنجلس ملاقات کرد که این هنرمند کاملا بهبود یافته بود و به سختی مشغول کار بر کمدی انسانی اش بود؛ مجموعه ای از پرتره های تمام قد که در آن نقاشی شده بود . کتاب "یک پیام بزرگتر" که گفت و گو با این هنرمند اصیل را در بردارد، فرصتی برای آشنایی با اندیشه ی وی و تجربیاتی که طی زندگی هنری اش داشته می باشد.

کتاب یک پیام بزرگتر

مارتین گی فورد
مارتین گی‌فورد منتقد، نویسنده و کیوریتور است. از کتاب‌های پیشین او می‌توان به خانۀ زرد و کانستبل عاشق اشاره کرد. در سال ۲۰۰۹ از کیوریتورهای نمایشگاه «پرتره‌های کانستبل» در «نشنال پرتره گالری» لندن بود. در گذشته منتقد هنری نشریاتی چون اسپکتیتور و ساندی تلگراف بوده و اکنون منتقد ارشد هنری بلومبرگ نیوز است.
نکوداشت های کتاب یک پیام بزرگتر
[A Bigger Message] has an energy and vividness that can only be called cinematic
[یک پیام بزرگتر] دارای انرژی و نشاطی است که تنها می توان آن را سینمایی خواند.
 San Francisco Chronicle San Francisco Chronicle

In this charming book… the author conveys an awe for the intellect and drive of an artist.
در این کتاب جذاب ... نویسنده برای عقل و انگیزه یک هنرمند،ابراز نگرانی می کند.
ARTnews

قسمت هایی از کتاب یک پیام بزرگتر (لذت متن)
گفت و گوهایی که این کتاب را شکل می دهد در اصل مجموعه ای از کارهای ژورنالیستی بوده است. اولی یک مصاحبه طولانی برای نشریه نقاشان مدرن در سال 2001 بود. این گفت و گوها با نوشته هایی برای بلومبرگ، ساندی تلگراف، آپولو، نشریه آر ای و اسپکتیتور ادامه یافت. گفت و گوهایمان از همان ابتدا مرزهای مصاحبه رسمی را به هم زد و تبدیل به چیزی بازتر و گسترده تر شد، به عبارت دیگر، یک گفت و گوی واقعی. در نهایت، شروع به ضبط گفته ها کردم که گاهی سر میز صبحانه شروع می شد و باقی روز هم ادامه می یافت. تمام این تبادلات روی کاغذ پیاده و در آخر تبدیل به متنی چند در هزار کلمه ای شد. این پایگاه داده ای است که با ویرایش و انتخاب از میان مطالب آن، کتاب یک پیام بزرگ تر شکل گرفت. با این فرمت کتاب تقریبا مطابق با زمان پیش می رود، گاهی تکه هایی را جایی گذاشته ام که نسبت به زمینه گفت و گو مناسب تر به نظر می رسید و الزاما توالی دقیق آنچه در واقعیت رخ داده حفظ نشده است.