کتاب انجامش بده

Do the Work
شما همان کاری هستید که انجامش می دهید. زندگی ات را تغییر بده. جدیدترین اثر از نویسنده ی خودت را تباه نکن
کد کتاب : 18062
مترجم : نوید بهرامی
شابک : 978-6226573894
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 94
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

تنبلی بسه
Do the Work
دست به کار شوید
کد کتاب : 92433
مترجم :
شابک : 978-6226611930
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب انجامش بده اثر گری جان بیشاپ

گری جان بیشاپ نویسنده ی کتاب پر فروش خودت را تباه نکن، در جدیدترین کتاب خود موضوعات کتاب قبلی خود را بسط می دهد. بعد از اینکه میلیون ها طرفدار کتاب قبلی را خواندند و پیام کتاب از سوی خوانندگان مورد استقبال قرار گرفت، جان می دانست که برای برداشتن قدم بعدی و انجام کارهای ضروری نیاز به یک نیروی محرک قوی هست. لحن صریح و دوست داشتنی جان در کتاب انجامش بده همان نیروی محرک مورد نیاز شماست برای انجام کاریست، که قصد انجامش را دارید. با بررسی سه حوزه ی اساسی از زندگی همچون خود، مردم و هدف و موشکافی هر یک، جان به ما کمک می کند که مشکلات ابتدایی و چالش های معمول رو بهتر بشناسیم و با راهکار های عملی در پی حل آن ها باشیم. جان درباره ی کتاب جدیداش می گوید: کتاب قبلی را خواندید، زیر جملات خط میکشید و حتی مهمترین نکاتش رو هایلایت کردید، و در تب و تاب پست کردن یادداشت ها افتادید، منتظر چی هستید؟ شما دارید با چیز جدیدی کلنجار میرید...شاید واسه بعدا؟؟ و شرایط همچنان مثل سابق باقی می ماند. در این کتاب من سوالاتی از زندگی شما، روابطتان و همچنین اهدافتان می پرسم و تنها کاری که شما باید انجام دهید پاسخ کاملا صادقانه و صریح به آنهاست و تلاش برای رفع پوشش از آن هاست. انجامش بده با سوالات، مشوق ها، تمرین ها، و فضای یادداشت روزانه، مطالب کتاب خودت را تباه نکن را بسط می دهد و به ابزار لازم برای چیره گی بر زندگیتان را در اختیارتان می گذارد. مطلبو گرفتی؟ پس منتظر چی هستی؟

کتاب انجامش بده

گری جان بیشاپ
گری جان بیشاپ، سخنران انگیزشی، متخصص علوم خودپروری و نویسنده ای اسکاتلندی است. بیشاپ در گلاسگو به دنیا آمد. او خیلی زود به مباحث خودپروری و تدریس آن ها علاقه مند شد و در این زمینه به فعالیت پرداخت. بیشاپ اکنون یکی از شناخته شده ترین مربیان خودپروری در اروپا است.
نکوداشت های کتاب انجامش بده
If you’re familiar with Gary John Bishop, you already know what’s coming. Brace yourself for some hard truths!
اگه از قبل با گری جان بیشاپ آشنایی دارید پس از قبل میدونید که چه چیزی انتظارتون رو می کشه، برای رویایی با حقایقی سخت استوار و آماده باشید.
googdadproject

قسمت هایی از کتاب انجامش بده (لذت متن)
در خودت را تباه نکن به شما نشان دادم چگونه اغلب مکالماتی که با خود داریم، مکالمات درونی منفی، باعث می شوند ما بارهاو بارها همان انتخاب های بد را انجام دهیم. من هفت جمله ی شخصی را به شما نشان دادم تا مکالمه منفی تان را قطع کنید. هفت جمله را به یاد دارید؟ در اینجا شما می توانید به جستجوی درون و در نهایت برخی از مهمترین «چیزهای» خودتان بپردازید تا در آن مکالمه منفی را ببندید و سرانجام مسیری مشخص برای زندگی مطلوبتان پیدا کنید. آیا عالی نخواهد بود اگر بتوانید چیزهایی را فاش کنید که بیشترین تغییر را ایجاد می کنند؟ آن چیزهایی که می توانید به راحتی به راحتی به آن ها اشاره کنید و اعلام کنید:«بله، من در این قسمت خوب، خودم را تباه کردم.» میخواهیم با سر شیرجه بزنیم وسط همه ی آنچه در زندگی تان درست کار نمی کنند. واقعا چرا کار نمی کنند و اینکه چه باید تا از شرش خلاص شوید.