کتاب حقارت

The Humbling
کد کتاب : 18333
مترجم :
شابک : 978-6003671461
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب حقارت اثر فیلیپ راث

همه چیز برای سایمون اکسلر، قهرمان کتاب جدید شگفت انگیز فیلیپ راث تمام شده است. یکی از بازیگران برجسته آمریکایی در نسل خود که اکنون در دهه شصت زندگی خود است، جادو، استعداد و اطمینان خود را از دست داده است. فالستاف و پیر گینت و وانیا ، همه نقش‌های بزرگ او، «در هوا ذوب می‌شوند». وقتی روی صحنه می رود احساس می کند یک دیوانه است و شبیه یک احمق به نظر می رسد. اعتماد او به قدرت هایش از بین رفته است. او تصور می کند که مردم به او می خندند. او دیگر نمی تواند وانمود کند که شخص دیگری است. "یک چیز اساسی ناپدید شده است." همسرش رفته است، مخاطبانش او را ترک کرده اند، نماینده اش نمی تواند او را متقاعد کند که برگردد.

در این روایت درهم شکسته از اتفاقی غیرقابل توضیح و وحشتناک، طرحی متقابل از میل وابسته به عشق شهوانی غیرعادی رخ می دهد، تسلایی برای یک زندگی حقیر، چنان مخاطره آمیز و ناهنجار که نه به سمت راحتی و رضایت، بلکه به پایانی تاریک تر و تکان دهنده تر اشاره می کند. در این سفر طولانی روز به شب، که با اضطرار، شجاعت و گرانش تکرار نشدنی راث گفته می شود، تمام راه هایی که توسط آنها خودمان را به استحکام خود متقاعد می کنیم، استعداد، عشق، رابطه جنسی، امید، انرژی، شهرت و زندگی ما از بین می رود. خاموش خاموش می شود.

حقارت سی امین کتاب راث است.

کتاب حقارت

فیلیپ راث
فیلیپ راث در سال ۱۹۳۳ در نیوآرک، نیوجرزی آمریکا زاده شد. او فرزند یک خانواده ی آمریکایی و نوه ی یک خانواده ی یهودی اروپایی بود که در موج مهاجرت قرن نوزدهم به آمریکا کوچ کرده بودند. فیلیپ در بخش کم درآمد شهر بزرگ شد. او پس از دبیرستان به دانشگاه باکنل رفت و مدرک کارشناسی گرفت. سپس تحصیلاتش را در دانشگاه شیکاگو ادامه داد و در همان دانشگاه هم به تدریس ادبیات پرداخت. وی در دانشگاه پنسیلوانیا نیز ادبیات تطبیقی درس می داد که در نهایت در سال ۱۹۹۲ بازنشسته شد.فیلیپ راث در سال ۱۹۹۰ با کلر بلوم بازیگر ...