چنان روی جلد نوشته : ترجمه از روسی ؛ که آدم با خودش میگه الان با یک ترجمهی عالی طرفه اما متاسفانه اصلا اینطور نبود! دوستان بنده گول خوردم و هر چه جلو رفتم بیشتر سرگشته و هاج و واج شدم و دیگه فقط میخواستم برم جلو تا تموم کتاب تموم شه. هم ترجمه افتضاحه هم پر از سانسور و حذفیات بی جهته اینطور که پیداست. شش هفت تا کتاب از رمانهای روسی این انتشارات را خریدم و این اولیشون بود که خوندم. فقط امیدوارم که بقیه شون مثل این کتاب نباشند...