کتاب هاروارد مک دونالد

Harvard McDonald
(43 نمای نزدیک از سفر آمریکا)
کد کتاب : 18660
شابک : 978-9643698317
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب هاروارد مک دونالد اثر مجید حسینی (1358)


از حاج محمدعلی سیاح که کمتر از 200 سال پیش اولین ایرانی بود که پا به خاک آمریکا گذاشت تا سید مجید حسینی که احتمالا یکی از میلیونمین ایرانی هایی است که وارد آمریکا شده است، ابتدا همه فکر می کردند که باید بی طرفانه نگاه کنند. بفهمید آمریکا چیست! اما اندکی پیشرفت کرده اند و آنچه در ایران بوده و می کنند تاثیر خود را در چشمانشان نشان داده است ..... سید مجید حسینی دکترای خود را در رشته علوم سیاسی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گرفته است. ، جایی که «فرهنگ و سیاست در ایران» را نوشت. و جهان» می آموزد.
اولین سفرنامه فرهنگی خود را که بریده هایی از سفر حج است با عنوان کلوخهای بیلور منتشر کرد. وی در سال های اخیر مدیریت گروه مجلات همشهری را بر عهده داشته است. این کتاب شرح سفر علمی وی به آمریکا در سال 2013 است که به توصیف و تحلیل فضای اجتماعی و زندگی روزمره مردم آن می پردازد.

کتاب هاروارد مک دونالد

مجید حسینی (1358)
سید مجید حسینی (زادهٔ ۱۳۵۸ در مشهد)، نویسنده، روزنامه‌نگار، مدیر عامل باغ کتاب تهران، و استادیار دانشگاه تهران است. او دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران دارد و در همین دانشگاه در سمت استادیاری مشغول تدریس است. حسینی در دی ماه ۱۳۹۲ به‌عنوان مدیر مؤسسهٔ نشر شهر منصوب شد، و در سال ۱۳۹۴ به سمت مدیر عامل باغ کتاب تهران انتخاب گردید.حسینی تأسیس مرکز کانون‌های فرهنگ و اندیشه دانشگاه‌ها (کفا)، سمت مشاور رسانه‌ای شهردار تهران در زمان محمدباقر قالیباف، و مدیریت عامل گروه مجلات...
دسته بندی های کتاب هاروارد مک دونالد