کتاب نانتاس

Nantas
  • 10 % تخفیف
    25,000 | 22,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 18718
مترجم :
شابک : 978-6003533738
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1884
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب نانتاس اثر امیل زولا

امیل زولا (1840- 1902) نویسنده ی نامدار قرن نوزدهم فرانسه در داستان بلند نانتاس بلندپروازی ها و تقلای یک جوان فقیر شهرستانی را برای رسیدن به ثروت و سعادت در محیط اشرافی زده ی پاریس به شکلی فشرده ترسیم کرده است. شاهکارهای 5 میلی متری مجموعه ای است از آثار مدرن و برجسته ی ادبیات معاصر جهان، کتاب هایی کوچک برای آنکه در یک نشست خوانده شوند. این مجموعه علاقمندان را کمک می کند که در کمترین زمان و با هزینه ای اندک بهترین آثار ادبی جهان را بخوانند. این داستان ها درنگی کوتاه اند بر اصیل ترین و پیشروترین آثار ادبی، هم سو با سلیقه ی خوانندگان جدی ادبیات.

کتاب نانتاس

امیل زولا
امیل زولا، زاده ی ۲ آوریل ۱۸۴۰ و درگذشته ی ۲۹ سپتامبر ۱۹۰۲، رمان نویس، نمایشنامه نویس و روزنامه نگاری فرانسوی بود. او مهم ترین نماینده ی مکتب ادبی ناتورالیسم و عاملی مهم در گسترش تئاتر ناتورالیستی بود. زولا نویسندگی را در سبک عاشقانه آغاز کرد. او قبل از دستیابی به موفقیت به عنوان نویسنده، به عنوان کارمند در یک شرکت حمل و نقل کار می کرد و پس از مدتی در بخش فروش یک نهاد انتشاراتی مشغول به کار شد. زولا همچنین برای روزنامه های سیاسی مطلب می نوشت. او در سال ۱۸۶۷ و هنگامی که در کار روزنامه نگاری فع...
قسمت هایی از کتاب نانتاس (لذت متن)
او حماقت کرده و عاشق فلاوی شده بود. بنایی که می ساخت خرد می شد، مانند کاخی کاغذی که با فوت بچه ای فرو می ریزد. فلاکت بار بود، به تنبیه یک شاگرد میوه دزد می مانست که شاخه ی زیر پایش را می شکند و همان جایی که خطا می کند می میرد. زندگی احمقانه بود، مردان برتر همان قدر معمولی و مبتذل به پایان راه می رسیدند که احمق ها!