کتاب شاهکار

The Masterpiece
  • 10 % تخفیف
    210,000 | 189,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نگاه نگاه
    نویسنده:
کد کتاب : 2489
مترجم :
شابک : 978-964-617-447-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 526
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1886
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

امیل زولا از رمان نویسان برجسته ادبیات فرانسه

معرفی کتاب شاهکار اثر امیل زولا

کتاب شاهکار، رمانی نوشته ی امیل زولا است که اولین بار در سال 1886 انتشار یافت. این رمان به داستان تراژیک کلود لانتیه می پردازد؛ مردی جوان و بلندپرواز و هنرمندی بااستعداد که به پاریس آمده تا نامی برای خود دست و پا کند اما در عوض، اسیر نبوغ خودش می شود. داستان این کتاب که در دهه های 1860 و 1870 می گذرد، در میان بیست رمان مجموعه ی «روگن ماکار»، بیشترین نزدیکی را با زندگی خود زولا دارد. کتاب شاهکار، بینشی منحصر به فرد را از مسیر حرفه ای زولا به عنوان یک نویسنده، و رابطه اش با دوستی قدیمی به نام سزان به مخاطبین می بخشد. این اثر همچنین شرحی جذاب از دنیای پرآشوب بوهم را ارائه می کند؛ دنیایی که در آن، هنرمندان امپرسیونیست با وجود محافظه کاری های حکومتی و تمسخرهای عموم مردم، سرآمد شدند.

کتاب شاهکار

امیل زولا
امیل زولا، زاده ی ۲ آوریل ۱۸۴۰ و درگذشته ی ۲۹ سپتامبر ۱۹۰۲، رمان نویس، نمایشنامه نویس و روزنامه نگاری فرانسوی بود. او مهم ترین نماینده ی مکتب ادبی ناتورالیسم و عاملی مهم در گسترش تئاتر ناتورالیستی بود. زولا نویسندگی را در سبک عاشقانه آغاز کرد. او قبل از دستیابی به موفقیت به عنوان نویسنده، به عنوان کارمند در یک شرکت حمل و نقل کار می کرد و پس از مدتی در بخش فروش یک نهاد انتشاراتی مشغول به کار شد. زولا همچنین برای روزنامه های سیاسی مطلب می نوشت. او در سال ۱۸۶۷ و هنگامی که در کار روزنامه نگاری فع...
نکوداشت های کتاب شاهکار
One of the most controversial novels of Zola.
یکی از جنجال برانگیزترین رمان های زولا.
University of Michigan Press

A fictionalized account of the Parisian art world in the mid 19th century.
شرحی داستانی از جهان هنر پاریس در اواسط قرن نوزدهم.
LibriVox

قسمت هایی از کتاب شاهکار (لذت متن)
گذشته تنها گورستان توهمات ما است. در گذشته تا ابد پایمان به سنگ قبرها می گیرد و سکندری می خوریم!

شادی در رسیدن به قله نیست بلکه در صعود است.

هنگامی که کلود و دو دوست دیگرش دوازده سال داشتند، شیفته ی آن بودند که در ژرف ترین بخش های رودخانه بازی کنند. آن ها همچون ماهی ها شنا می کردند و سپس برهنه در تمام روز روی شن های سوزان دراز می کشیدند و سپس دیگر بار به درون آب می جهیدند.