کتاب ویرانگر شاهان

The Ruin of Kings
آوای اژدهایان 1
کد کتاب : 19060
مترجم :
شابک : 978-6001825774
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 838
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب ویرانگر شاهان اثر جن لیونز


کتاب «ویرانگر شاهان» یک داستان ماجراجویی و فراتر از زندگی در مورد دزدان ، جادوگران ، آدمکش ها و پادشاهان است. این اثر با شخصیت پردازی فوق العاده خود شما را مسحور خود می سازد. تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد و کنجکاوتان می کند تا که با ولع بیشتری داستان را دنبال کنید. از همان ابتدا مشخص است که این کتاب به روال معمول تنظیم نشده است.
استان از یک سلول در زندان آغاز می شود که مرد جوانی به نام کیهرین توسط Talon محافظت می شود ، یک قاتل زیبا و هیولا که تغییر شکل می دهد. Kihrin ، در انتظار آنچه که قطعا مرگ او خواهد بود ، شروع به تعریف داستان زندگی خود برای او می کند.

جن لیونز در آتلانتا ، جورجیا زندگی می کند واز افسانه های خلقت سومری گرفته تا روش صحیح ساخت مارتینی نیز اظهار نظر می کند. وی در دوره های مختلف زندگی خود دوست داشته است که باستان شناس ، مردم شناس ، معمار ، الماس تراش ، تصویرگر مد ، طراح گرافیک یا حتی بتمن شود.

کتاب ویرانگر شاهان

جن لیونز
جین لیونز با همسرش، سه گربه و تعداد تقریباً نامتناهی نظرات در مورد هر چیزی از اساطیر سومری گرفته تا شیوه صحیح درست کردن مارتینی در آتلانتا، جورجیا زندگی می کند. او تولید کننده بازی های ویدیویی روز است و عصرها را صرف نوشتن داستان های علمی-تخیلی، فانتزی و ماوراء الطبیعه می کند.
قسمت هایی از کتاب ویرانگر شاهان (لذت متن)
هیولا به سمت میله های آهنی سلول کیرین قدم زد. سنگ کوچک مسطحی بینشان روی زمین گذاشت و آن را به جلو هل داد. اصلا شباهتی به هیولا نداشت. تالون شبیه دختری بود حدودا بیست ساله ... او قربانیانش را پیش از این که به وعده غذایی بعدی اش مبدل شوند با ظاهر نزدیکان کشته شده شان می فریفت. اینکه حالا او زندانبان کیهرین بود مثل این بود که گربه ای را برای محافظت از مخزن ماهی ها بگمارند.