کتاب یک روبان بنفش

One Lavender Ribbon
  • 48,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نگاه نگاه
    نویسنده:
کد کتاب : 19485
مترجم :
شابک : 978-6003763326
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 330
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یک روبان بنفش اثر هدر برچ

آیا بسته ای از نامه های عاشقانه از یک قهرمان جنگ جهانی دوم که برای مدتی طولانی پنهان شده بودند می تواند دوباره عشق را به یک زن دلشکسته القا کند؟
پس از از سر گذراندن یک طلاق تلخ ، آدرین کارتر شیکاگو را ترک می کند و به سمت آفتاب ، شن و زیبایی های فلوریدای جنوبی رو می کند. او خود را به بازسازی یک خانه ی ساحل قدیمی ویکتوریایی سرگرم می کند. در اوایل نوسازی ، وی یک جعبه ی پنهان در اتاق زیر شیروانی کشف می کند که شامل نامه های عاشقانه را از یک سرباز جنگ جهانی دوم به یک زن جوان که بیش از نیم قرن پیش در آن خانه زندگی می کرد ، است.
حروف قدیمی - فوق العاده شاعرانه و عاشقانه - از زمان فراتر می روند و کنجکاوی آدرین برانگیخته می شود و او را به سمت جست و جوی نویسنده ی نامه ها سوق می دهد. ویلیام بریانت اکنون پیرمردی است که با نوه خوش تیپ اما محافظه کار خود ، ویل زندگی می کند. هنگامی که آدرین شروع به پرده برداری از اسرار نامه ها و خانواده ی بریانت می کند ، می بیند که هنوز به عشق امیدوار است و نمی خواهد آن را تسلیم کند.

کتاب یک روبان بنفش

نکوداشت های کتاب یک روبان بنفش
Heather Burch has proven herself to have such an exceptional storytelling range that one might be tempted to call her ‘the Mariah Carey of romance fiction.’ One Lavender Ribbon blew my expectations out of the water and then swept me away on a wave of sweet romance. Don't miss this one
هدر برچ ثابت کرده است که سبک خاصی در داستان گویی دارد که مرا وسوسه می کند بگویم او ماریا کری داستان های عاشقانه است. یک روبان بنفش انتظارات مرا با خاک یکسان می کند و بعد مرا سوار بر موجی از عاشقانه ای شیرین می کند. آن را از دست ندهید.
Serena Chase

Burch’s latest combines a sweet, nostalgic, poignant tale of a true love of the past with the discovery of true love in the present...Burch’s lyrical, contemporary storytelling, down-to-earth characters, and intricate plot make this one story that will delight the heart
آخرین اثر برچ شیرینی، نوستالژی و تلخی یک داستان در مورد عشقی واقعی در گذشته را با پیدا کردن عشقی واقعی در زمان حال به هم می آمیزد. شیوه ی شاعرانه ی داستان گویی برچ، شخصیت های واقعی اش و پلات پیچیده اش این داستان را به داستانی لذت بخش تبدیل می کند.
RT Book Reviews, 4.5 Stars

قسمت هایی از کتاب یک روبان بنفش (لذت متن)
ویل ردیف جلو نشسته بود، حتی بدون برگرداندن سرش هم می دانست اتاق پر است. وجود افرادی را حس می کرد که سخت به هم فشار می آوردند تا آخرین احترامشان را نشان دهند. با همۀ وجودش غمی را که همراه آنها بود و سکوت سختی را که فضا را پر کرده بود احساس می کرد. به انگشتانش نگریست. بروشور مراسم را پیچاند، کاری که مطمئن بود نباید دریک مراسم تدفین انجام دهد. بغضش را فرو برد. مرد که گریه نمی کند. بدون هیچ نگرانی ای، مطمئن بود می تواند احساساتش را در حد معقول حفظ کند تا این که دست کوچکی به دستش خورد. “بابایی، ناراحتی؟”چشم های درشت تیره در صورت کوچک فرشته گون و اخمالود، سوسو می زد. این حالت باعث شد سرش را برگرداند. ویل گلویش را صاف کرد. تلاشی بیهوده برای بازگرداندن آخرین ذرۀ خونسردی اش: “بله،عزیزم. بابایی ناراحت است.” اخم عمیق تر او سبب شد چشم هایش تیره تر و پر از اشک شود:” پس من هم ناراحتم.”

آدرین کارتر زمزمه کرد: ” نامه ها ” و انگشتانش روی جعبۀ کوچکی که باز در دستانش قرار داشت لغزید. صدای رعدی که از بیرون آمد، سبب شد پنجرۀ زیرشیروانی سر و صدا کند. اول به جایی که یک لحظه قبل جعبه آنجا قرار داشت و سپس به تیرهای زیر شیروانی نگاه کرد…چراغ قوه را در دستش تنظیم کرد و به کف اتاق رسید، نزدیک جاروی قدیمی _ اسلحه ای که علیه یورش عنکبوت های زیر شیروانی به کار می گرفت _ که بین یک صندوق خالی و توده ای از مجله های قدیمی قرار گرفته بود. با امواج ملایمی از نور که هدایتش می کرد، جارو را در گوشه ای کج گذاشت و جعبۀ فلزی را به سینه اش فشرد. این چیز… منحصر به فرد بود. شک نداشت. کنجکاوی اش سبب شد که تقریبا نقشۀ قبلی اش را برای تعمیرجعبۀ فیوز فراموش کند. اگر برق به زودی نمی آمد، برمی گشت؛ اما، نامه ها از گذشته های دور آمده و حالا منتظرش بودند. و این بر هر چیز دیگری ارجحیت داشت.