کتاب مدیریت خشم

Anger Management for Dummies
کد کتاب : 20181
مترجم :

شابک : 978-9647114721
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 370
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

مدیریت خشم به زبان آدمیزاد
Anger Management for Dummies
کد کتاب : 46421
مترجم : شیما صفدری
شابک : 978-9644082429
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 452
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیریت خشم اثر ویلیام دویل جنتری

همه عصبانی می شوند. و در یک وضعیت اقتصادی آشفته که هزینه ها افزایش می یابد ، قیمت ملک متوقف می شود و بیکاری افزایش می یابد ، خشمگین شدن بسیار طبیعی است. اما لازم نیست آن را بر دیگران اعمال کنید. مدیریت خشم به شما نشان می دهد که چگونه با احساس خشم کار کنید ، بر آن غلبه کنید و زندگی سالم تر ، شادتر و مثبت تری داشته باشید. این کتاب ، شما را به شما روشهایی برای تشخیص و مقابله با دلایل اساسی عصبانیت در محل کار ، روابط و زندگی شخصی شما می آموزد. شما یاد می گیرد که با وجود همه ی فشارها و محدودیت هایی که زندگی برای شما بوجود آورده ، مثبت بمانید. از رها کردن نارضایتی ها ، جلوگیری کردن از عصبانیت های جدید و مقابله با عصبانیت دیگران گرفته ، تا بهبود بیان خود ، احترام به آرامش روحی و داشتن خواب خوب ، این راهنمای کاربرپسند با جدیدترین تمرین ها و روش های مقابله با عصبانیت (از جمله CBT) نشان می دهد که چگونه با عصبانیت خود به شکل سازنده ای کنار بیاییم.
خشم خود را قبل از آنکه به شما حمله کند خنثی کنید. خود را آرام کنید. پاسخ دهید نه اینکه واکنش نشان دهید. خشم سالم را با روشی سالم بروز دهید. از عصبانیت خود استفاده کنید و به طور سازنده ای استفاده کنید تا زندگی بهتر و شادتری داشته باشید.

کتاب مدیریت خشم

قسمت هایی از کتاب مدیریت خشم (لذت متن)
رنجش ملایم ترین شکل خشم است. روی طیف خشم، رنجش در انتهای مخالف طفیان قرار دارد. به طورکلی نباید نگران آن باشید. رنجش پیش پا افتاده تر از خشم است. تقریبا نیمی از کسانی که درباره آن ها تحقیق کرده ام به من گفته اند که، در بهترین شرایط، دست کم هفته ای یک بار می رنجند. چون شدت رنجش کمتر از خشم است. مردم سریع تر به آن مسلط می شوند تا به خشم. این احتمال هم هست که رنجش خود به خود از بین برود. خلاصه اینکه، معمولا اگر رنجش در همین حد رنجش بماند مسئله ای پیش نمی آید.

فکر نکنید آن حادثه یا مورد جدی تر از همانی است که هست. همه چیز را در نظر بگیرید. وقتی کسی در ترافیک جلوی شما می پیچد. این ناراحت کننده هست اما آخر دنیا که نیست. به خودتان نگیرید. آن کسی که جلوی شما پیچید شما را نمی شناسد. شاید بتوانید متوجه شوید که او هم دارد خشم راه خودش را خالی می کند و هیچ مشکل خاصی با شخص شما ندارد. تقصیر را گردن طرف مقابل نیندازید. وقتی شروع می کنید به مقصر شناختن دیگران، خیلی راحت اجازه می دهید رنجشتان اوج بگیرد. بهترین کار این است که رهایش کنید.

نگذارید یک حال منفی، مثل افسردگی، خشم شمارا بزرگ نشان دهد. خشم فقط موجب تشدید افسردگی می شود. به خودتان بگویید: حالاکه حال خوش از من گرفته شده نمی گذارم این وضع بیشتر حال مرا خراب کند. از خودتان بپرسید اگر افسرده نبودم چه کار می کردم؟ بعد همان کار را بکنید.