کتاب نویسندگی برای سینما و تلویزیون

Writing for the Screen
کد کتاب : 20449
مترجم :
شابک : 978-6007022191
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 326
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب نویسندگی برای سینما و تلویزیون اثر کریگ بتی

این نسخه اصلاح‌شده و تازه‌سازی‌شده، فیلمنامه‌نویس معاصر را از طریق انواع رویکردهای خلاقانه و انتقادی به درک عمیق‌تر چگونگی داستان‌گویی برای رادیو تلویزیون راهنمایی می‌کند. این کتاب با تمرکز دوباره بر موضوع و ساختار، یک راهنمای ضروری برای نویسندگان، توسعه‌دهندگان فیلمنامه و معلمان است تا به توسعه ایده‌ها در پروژه‌های پویا غنی، و ساخت فیلمنامه‌های متقاعدکننده و طنین‌انداز کمک کند. این کتاب با ترکیب ابزارها و رویکردهای خلاقانه با زیربناهای انتقادی و زمینه‌ای، برای دانشجویان فیلمنامه‌نویسی ایده‌آل است که به دنبال گسترش مهارت‌های خود و تأمل در شیوه‌ها برای افزودن عمق بیشتر به فیلمنامه‌های خود هستند. همچنین نویسندگان و توسعه دهندگان با تجربه را ترغیب می کند تا راه های جدیدی برای کار پیدا کنند و در نظر بگیرند که چگونه فناوری جدید بر صداهای داستان سرایی تأثیر می گذارد. این کتاب جامع و جذاب، پرسش‌های روایی کلیدی امروز را در نظر می‌گیرد و طیفی از تمرین‌ها را برای پرداختن به آنها ارائه می‌کند.
ادغام راهنمایی خلاق با بورس تحصیلی دقیق، این همراهی عالی برای دانشجویان مقطع کارشناسی است که دوره های فیلمنامه نویسی را می گذرانند. تشویق‌کننده و عمل‌گرایانه، الهام‌بخش زیادی برای کسانی که مایل به کار در این صنعت هستند یا مطالعه آنها را در این زمینه عمیق‌تر می‌کند، فراهم می‌کند.

کتاب نویسندگی برای سینما و تلویزیون

کریگ بتی
کریگ بتی (متولد: 6 آوریل 1981) نویسنده و مشاور فیلمنامه است و در بسیاری از پروژه های فیلم کوتاه، فیلم بلند و تلویزیون کار کرده است. او مربی نویسندگان فیلمنامه نویس خلاق، نویسندگی رسانه ها، و نویسندگی برای صفحه و نویسنده فیلم هایی است که ما را به حرکت در می آورد.
دسته بندی های کتاب نویسندگی برای سینما و تلویزیون
نکوداشت های کتاب نویسندگی برای سینما و تلویزیون
Writing for the Screen, blending as it does theory and practical application, is the best single volume available for university students working on screenwriting courses today.
این کتاب با تلفیق تئوری و کاربرد عملی، بهترین مجلد موجود برای دانشجویانی است که امروزه در دوره های فیلمنامه نویسی کار می کنند.
Tim Kelly

nsightful, accessible and full of useful exercises, this highly readable screenwriting book has all the essential elements you need to understand the art and craft of screenwriting.
این کتاب فیلمنامه نویسی بسیار خوانا، روشنگر، در دسترس و پر از تمرین های مفید، دارای تمام عناصر ضروری برای درک هنر و هنر فیلمنامه نویسی است.
Ben Michael

قسمت هایی از کتاب نویسندگی برای سینما و تلویزیون (لذت متن)