کتاب چگونه راهبران بازاریابی شبکه ای بسازیم 1

How to build network marketing leaders
خلق گام به گام حرفه ای های بازاریابی چند سطحی
کد کتاب : 73886
مترجم :
شابک : 978-6226717328
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

چگونه راهبران بازاریابی شبکه ای بسازیم 2
How to Build Network Marketing Leaders
فعالیت ها و درس هایی برای راهبران بازاریابی چند سطحی
کد کتاب : 73887
مترجم :
شابک : 978-6009418626
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 123
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

راهبران 2
How to Build Network Marketing Leaders
(درس ها و تمرین هایی برای راهبران حرفه ای در بازاریابی شبکه ای)
کد کتاب : 21045
مترجم :
شابک : 978-6229600504
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

راهبران 1
How to Build Network Marketing Leaders
(راهنمای گام به گام پرورش راهبران حرفه ای در بازاریابی شبکه ای)
کد کتاب : 21044
مترجم :
شابک : 978-6009770991
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهبران 1 اثر تام شرایتر

همه می گویند که می خواهند در بازاریابی شبکه ای سرشاخه های بیشتری داشته باشند ، اما چگونه؟
چگونه می توان راهبران را پیدا کرد؟

مواردی که باید به توزیع کنندگان عادی آموزش دهیم چیست؟
راهبران موفق برنامه ای دارند. آنها می خواهند خود را به عنوان رهبر به همه معرفی کنند. اما این طرح به طور تصادفی اتفاق نمی افتد.

کتاب راهبران 1 (راهنمای گام به گام پرورش راهبران حرفه ای در بازاریابی شبکه ای) به جای آرزو و امید به راهبران ، فعالیت های گام به گام را برای موفقیت در بازار یابی شبکه ای ارائه می دهد. بله ، برنامه ای برای ایجاد رهبران وجود دارد و اجرای آن ساده است.

کشف کنید که چگونه به توزیع کنندگان عادی آزمون راهبری بدهید تا مشخص شود آیا آنها آماده ورود به مسیر راهبری هستند یا نه. سپس ، بیاموزید که چگونه روند آموزش خود در سریع ترین زمان ممکن سپری کنید.
وقتی سازمانی از رهبران دارید ، بازاریابی شبکه ای راحت تر می شود. وقت خود را برای ساختن و ایجاد شبکه ای بزرگ تر اختصاص میدهید تا سپس آزادی بازدید از سواحل جهان را بدست آورید.

تام شرایتربه عنوان نویسنده کتابهای اصلی "Big Al" در اواخر دهه 70 ، همچنان در بیش از 80 کشور جهان شناخته شده است.او ایده های بازاریابی ، کمپین های بازاریابی و نحوه صحبت با ضمیر ناخودآگاه به روش های ساده و عملی را ارائه می دهد.

کتاب راهبران 1

تام شرایتر
تام شرایتر دارای 46 سال تجربه در بازاریابی شبکه ای و MLM است. او به عنوان نویسنده کتابهای اصلی آموزش "Big Al" در اواخر دهه 1970 شناخته شده است . او همچنان در بیش از 90 کشور جهان در مورد استفاده از کلمات و اصطلاحات دقیق صحبت می کند تا چشم اندازهایی برای باز کردن ذهن و گفتن "بله" داشته باشد.
قسمت هایی از کتاب راهبران 1 (لذت متن)
بیایید رک باشیم. بسیاری از افراد ول کنندگان حرفه ای هستند (حالا، این خیلی هم بد نیست. ترک کردن شغل نامناسب مان، با ترک کردن عادت تماشای تلویزیون تا دیروقت بد نیست.) نمی توانید مجموعه تان را فقط بر پایه ی توزیع کنندگان بسازید، چون این افراد می آیند و می رود. در واقع، شما به چند راهبر نیاز دارید.

اگر یک روزنامه گزار کی غیر منصفانه در مورد تجارت شما بدهد، احتمالا تعدادی از توزیع کنندگان غیر متعهد خود را از دست می دهید. اگر شرکت موقنا با کمبود محصول مواجه شود، بیشتر توزیع کنندگان سازمان خودشان را برای پرسه ی بیهوده در اینترنت و تماشای تلویزیون بازنشست می کنند

اگر شرکت سیاست ها و قوانین جدیدی وضع کند، چندین توزیع کنندهی دیگر هم خارج می شوند، چون از تغییر در زندگیشان می ترسند. با وجود این، هیچ کدام از این فجایع بر راهبران شمالی نخواهد گذاشت. راهبران شما به عضو گیری، ساختن، و انگیزه بخشی به زیر مجموعه های شان ادامه خواهند داد. بسیار خوب. داشتن یک یا دو راهبر خیلی عالی است، اما چگونه میتوانید این راهبران بالقوهی نادر، بانگیزه، و وفادار را پیدا کنید با پرورش دهید؟ باید دنبال راهبر بالقوه ای باشید که در غیاب شما چنان خوب کار کند که شما برای تربیت یک راهبر دیگر وقت زیادی داشته باشید.