کتاب قدرت شگفت انگیز احساسات

The Astonishing Power of Emotions
کد کتاب : 21124
مترجم :
شابک : 978-6009879335
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 295
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

قدرت شگفت انگیز عواطف شما
The Astonishing Power of Emotions
(آموزشهای آبراهام)
  • 25 % تخفیف
    150,000 | 112,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: جویا جویا
    نویسنده:
کد کتاب : 55029
مترجم :
شابک : 978-9642895120
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

قدرت اعجازانگیز احساسات
The Astonishing Power of Emotions
بگذارید احساسات راهنمایتان باشند‏‫
کد کتاب : 102740
مترجم :
شابک : 978-6005152050
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قدرت شگفت انگیز احساسات اثر استر هیکس


«قدرت شگفت انگیز احساسات» کتاب برجسته استر و جری هیکس ، که آموزه های موجود متافیزیکی ابراهیم را ارائه می دهد ، به شما کمک می کند احساساتی را که در تمام زندگی خود تجربه کرده اید درک کنید. به جای واکنش های خارج از کنترل و تکان دهنده که اکثر مردم نسبت به تجربه زندگی همیشه در حال تغییر خود دارند ، این کار پاسخ ها را در یک زمینه گسترده تر قرار می دهد. شما خواهید فهمید که احساسات چیست ، هر یک از آنها به چه معناست و چگونه می توانید از آگاهی جدید خود در مورد آنها به طور موثر استفاده کنید. با آن صلح می کنید اگرچه چیزهای بیشتری وجود دارد که ممکن است آرزو کنید. هر فکری که به شما جذب می شود شما را به درک بیشتری از ارزش شخصی خود می رساند و به شما نشان می دهد چگونه درهای خود را به روی هر آنچه می خواهید باشید ، انجام دهید یا داشته باشید ، باز کنید. و همانطور که صفحه آخر این کتاب را ورق می زنید ، به احتمال زیاد فکر خواهید کرد ، من همیشه این را می دانم ، اما اکنون ، این را بهتر می دانم!

کتاب قدرت شگفت انگیز احساسات

استر هیکس
استر هیکس (née Weaver، متولد ۵ مارس ۱۹۴۸) سخنران و نویسنده الهام بخش آمریکایی است. او ۹ کتاب را با همسرش جری هیکس همکاری کرده است، کارهای زیادی را دربارهٔ قانون جاذبه با انتشارات ابراهیم هیکس ارائه کرده است و در نسخه اصلی فیلم سال ۲۰۰۶ راز منتشر شده است. کتاب های هیکس، از جمله سری قانون جذب، بر اساس استر هیکس، «ترجمه شده از یک گروه از افراد غیر فیزیکی به نام ابراهیم» است. هیکس آنچه را که او انجام می دهد را به عنوان «بهره گیری از اطلاعات بی نهایت» توصیف می کند.اس...
دسته بندی های کتاب قدرت شگفت انگیز احساسات
قسمت هایی از کتاب قدرت شگفت انگیز احساسات (لذت متن)
استر: سلام، آبراهام می دانم از آنچه می خواهم بگویم آگاهی ولی با گفتن این حرف شروع می کنم که خوشحالم مترجم و مفسر اطلاعات تو هستم. نوشتن کتاب و برگزاری سمینارها تجربه ی لذت بخش و بزرگی برای من است. ر قصدم این است که هر روز صبح چند ساعتی بنشینم و بگذارم تا این کتاب را بنویسی. فکر میکنم محیط مناسبی برای این کار پیدا کرده ام. تا به حال در چنین مکان زیبایی که این احساس خوب را به من بدهد نبوده ام. دربارهی همه چیز هر احساس خوبی دارم و دلیل این بهبود بزرگی که در حالت و وضعیت من ایجاد شده را به علت مباحث جدیدی می دانم که شما دربارهی جریان و قیاس میان در جهت جریان / خلاف جهت جریان آغاز کرده اید. میخواستم قبل از شروع کار به شما بگویم که دوستتان دارم، از کار کردن با شما لذت می برم و دلم می خواهد این همکاری تا ابد ادامه پیدا کند. چشمانم را میبندم و نفس میکشم، و کلماتی را که از شما دریافت میکنم مینویسم.