کتاب باور کنید حال مان خوب است

I'm Fine and Neither Are You
کد کتاب : 21135
مترجم :
شابک : 978-6229562536
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب باور کنید حال مان خوب است اثر کامیل پاگان

پنه لوپه رویزکار زنی است غرق در مشغله مادر بودن، همسر بودن، شاغل بودن و هزاران مشغله دیگری که یک زن خانواده می تواند داشته باشد. داستان را خود پنه لوپه روایت می کند و ما وارد یک روز معمولی از زندگی او و خانواده اش می شویم و با ذهنیات و رفتار و ویژگی های او تا حدی آشنا می شویم.
پنه لوپه و همسرش هر دو نویسنده اند، پنه لوپه در زمینه کتاب کودک کار می کند و همسرش در زمینه موسیقی می نویسد. داستان با روایت پنه لوپه ادامه دارد و بعد از این که با زندگی او آشنا شدیم. داستان به نقطه عطف اول خود می رسد. مرگ بهترین دوست پنه لوپه که یک دختر کوچک دارد. این تراژدی پنی را وا می دارد تا به زندگی شخصی خودش نگاهی دیگر بیاندازد و دوستی، ازدواج و حتی فردیت و احساسات و درک خود از زندگی را بازبینی کند و از خود بپرسد که آیا واقعا همان چیزی است که نشان می دهد؟

کتاب باور کنید حال مان خوب است

کامیل پاگان
كاميل پاگان (Camille Pagán) نویسنده پرفروش شماره 1 آمازون کیندل در پنج رمان از جمله زندگی و سایر تجربیات نزدیک به مرگ است که اخیراً برای فیلم انتخاب شده بود و آخرین زن در سی سالگی او دیده می شود. کتابهای او به بیش از دهها زبان ترجمه شده است. یک روزنامه نگار و سردبیر سابق مجله، پاگان برای نیویورک تایمز؛ O، مجله Oprah؛ رژه؛ واقعی ساده؛ زمان؛ و بسیاری از نشریات و وب سایتهای دیگر نوشته است. او به همراه خانواده در ان آربور میشیگان زندگی می کند.