کتاب معجزه ی شهود

The Magic Path of Intuition
کد کتاب : 21155
مترجم :
شابک : 978-6003360143
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

مسیر جادویی شهود
The Magic Path of Intuition
کد کتاب : 40976
مترجم :
شابک : 978-6006235554
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 56
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب معجزه ی شهود اثر فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین یک معلم با استعداد بود که زمینه های رشد معنوی و تفکر جدید را شکل داد. سبک عملی و ساده ی او به افراد بی شماری قدرت داد تا به دانسته های درونی خود اعتماد کنند و بر چالش های خود غلبه کنند.
این کتاب ساده و در عین حال تکان دهنده - که حاوی متن اصلی و قبلا منتشر نشده است - با مقدمه ای از لوئیز هی، دانشمند خودیاری، که فلورانس را یکی از الهامات اولیه خود می داند، می تواند به شما کمک کند زندگی خود را تغییر دهید. جملات تاکیدی قدرتمند به شما نشان می دهد که چگونه شهود خود را پرورش دهید و هرگونه مقاومت، ترس و شک را رها کنید.
فلورانس گفت: "شما باید کاملا در زمان حال زندگی کنید تا رویاهای خود را محقق کنید." آیا آماده هستید که مسیر جادویی خود، حکمت الهی خود را دنبال کنید و رویاهای خود را تحقق بخشید؟ اهداف یا آرزوهایی که به نظر دور از دسترس یا دست نیافتنی به نظر می رسند فقط منتظرند تا به توانایی و توانایی ذاتی خود برای نشان دادن خواسته های خود ایمان بیاورید!

کتاب معجزه ی شهود از ده فصل و یا در واقع ده درس تشکیل شده است.
اول: ایمان معجزه آفرین شهود
دوم: چگونه از نظر مالی توفیق یابید
سوم: مسیر معجزه آفرین شهود
چهارم: چگونه الگوهای فکری کهنه را فرو ریزیم
پنجم: سلامتی و شادمانی
ششم: آیندهتان را در اکنون متجلی کنید
هفتم: خانهای که از سر ایمان بنا شد
هشتم: نگذارید خواستهی قلبتان به بیماری قلبی تبدیل شود
نهم:هشیاری لایتناهی، معجزههای بزرگ
دهم: همه ی امکانات فضای چهاربعدی متعلق به شماست

کتاب معجزه ی شهود

فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین، زاده ی 24 سپتامبر 1871 و درگذشته ی 17 اکتبر 1940، هنرمند و تصویرگر آمریکایی بود که در میانه ی زندگی، به معلم و نویسنده ی مفاهیم معنوی تبدیل شد. اسکاول شین در نیوجرسی به دنیا آمد. او به آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا رفت و در همان جا، با همسر آینده اش، اورت شین، آشنا شد.آن ها پس از ازدواج به نیویورک رفتند. اورت در کنار خانه شان، تئاتری ساخت و سه نمایشنامه نوشت که اسکاول، اجرای نقش های اصلی شان را بر عهده داشت. این زوج در سال 1912 از یکدیگر جدا شدند.فعالیت های متافیزیکال و م...
قسمت هایی از کتاب معجزه ی شهود (لذت متن)
کاستی و زیان بر سلامتی تأثیر می گذارند. از جمله سردردهای ناشی از مسائل مالی را در پی دارند. انتقاد و عیب جویی های مداوم موجب ترشح اسید و ته نشین شدن آن در خون می شود که حاصلش رماتیسم است. نفرت و رنجش سمی در سامانه ی بدن ایجاد می کند که سبب بیماری هاست. با تغییر ناگهانی از مقطع نومیدی به شادی، تغییری شیمیایی در جسم فرد به وجود می آید. ترس و یأس، گرفتگی و بیماری ایجاد می کند؛ حال آنکه سرور و شادی موجب گردش خون درست و عادی می شود و سلامتی را باز می گرداند.

ما در اقیانوس عظیم نیروهای مغناطیسی زندگی می کنیم که مسائل ذهن نامیده می شود و پیوسته به شکل خواسته های فرد در می آید. جسم می تواند با درمان، یعنی دیدگاهی شفاف و عبارتی تأکیدی تغییراتی بنیادی بیابد. زمانی به بیماری گفتم خودش را ببیند که در نور سفید خیره کننده ی جان لایتناهی شست وشو می کند و آنچه را غیرالهی است، از میان برمی دارد. خود را ببینید که هر روز، در فروغ خیره کننده ی انوار شست وشو می کنید و سن و سال در سلول های جسم تان تأثیر نمی کند. «افسرده و غمگین نباشید، زیرا شادی خداوند، نیرو و قدرت شماست.» شادی و سرور، نیرو، توان و انرژی تازه ای ایجاد می کند. نگرانی و ترس، سلول های جسم را متلاشی می کند.