کتاب چگونه در این دنیای مزخرف ، انسان بمانیم

How to Stay Human in a F!cked-Up World
تمرینات مراقبه برای رسیدن به یک زندگی واقعی
کد کتاب : 19187
مترجم :
شابک : 978-6004613460
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

چگونه در این دنیای مزخرف انسان بمانیم؟
How to Stay Human in a F!cked-Up World
تمرینات ذهن آگاهی برای زندگی واقعی
کد کتاب : 88617
مترجم :
شابک : 978-6227584271
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه در این دنیای مزخرف ، انسان بمانیم اثر تیم دزموند

در کتاب چگونه در این دنیای مزخرف ، انسان بمانیم میخوانم: چگونه می توانیم ذهن آگاه تر باشیم وقتی جهان چنین مزخرفی است؟
تیم دزموند - فیلسوف مشهور بودایی که در زمینه روانشناسی در دانشگاه ییل سخنرانی کرده و یک پروژه بهداشت روان را در گوگل رهبری می کند - راهی را برای رشد فردی ، ارتباطات و شادی که هرگز مانند آن را ندیده ایم پیشنهاد می دهد.

با وجود عدم حضور پدر، بی خانمانی در دوران کودکی و از دست دادن همسرش به دلیل سرطان،بر دزموند آشکار می شود که نه تنها با قدرت درونی و شادی انعطاف پذیر ، بلکه فهم عمیقی از رنج های انسانی برای دفاع از کسانی که در سراسر جهان رنج می کشند لازم است. دزموند از طریق کارش به حقیقت پی برد: ما برای مولد بودن یا خواب به ذهن آگاهی نیاز نداریم و این نباید از جانب دین، فلسفه، یا موقعیت های فرضی ناشی شود. در عوض ، ذهن آگاهی باید ریشه در درد ، اندوه ، تنهایی و آسیب در اینجا و حال داشته باشد ، زیرا این تنها پادزهر واقعی برای این دنیای نکبت باری است که ما آن را خانه می نامیم.

کتاب چگونه در این دنیای مزخرف ، انسان بمانیم

تیم دزموند
تیم دزموند ، دانشمند ، درمانگر ، نویسنده و مربی بودایی در آلستد، نیوهمپشایر، در سال 2005 توسط Thich Nhat Hanh به سفارش Interbeing منصوب شد. کارهای پیشگامانه وی در مورد خود دلسوزی و ذهن آگاهی به طور گسترده در رسانه های جهانی به نمایش گذاشته شده است.
دسته بندی های کتاب چگونه در این دنیای مزخرف ، انسان بمانیم
قسمت هایی از کتاب چگونه در این دنیای مزخرف ، انسان بمانیم (لذت متن)
چگونه می توانیم در هر کاری پیشرفت کنیم؟ اول باید آن کار را یاد بگیریم و سپس تلاش کنیم آن را انجام دهیم. وقتی احساس خوشایندی در موردش پیدا کردیم می توانیم آن کار را به طور مداوم تمرین کنیم. ابتدا این تکنیک باید برای شما از نظر منطقی توجیه داشته باشد. اگر بخواهید کورکورانه وارد این جریان شوید، مثل این است که چیز مهمی را فراموش کرده باشید. در موردش فکر کنید و این مطالب را بخوانید تا وقتی که حس کنید منطقی هستند. آیا می توانید توضیح دهید چرا چنین تمرینی برای شما مفید است؟ سپس وقتی این تمرین را شروع کردید زیاد به خودتان سخت نگیرید. در عوض راه های مختلفی را امتحان کنید، تا اینکه راهی را پیدا کنید که احساس می کنید در آن قوی تر هستید. این تمرین مربوط به آموزش ذهن شماست، پس همیشه شما را شگفت زده می کند. حتی اگر سال ها تمرین کنید ممکن است احتمالات زیادی رخ دهند و ممکن است بعد از سال ها نکتهٔ مهمی پیش رویتان قرار بگیرد که تا به حال درکش نکرده اید؛ بنابراین پذیرای همه چیز باشید. این پذیرش محض به شما کمک می کند انتظاراتتان را فراموش کنید و با تجربیاتتان در ارتباط باشید. و در نهایت اگر می خواهید به مشکلاتی که در زندگی رخ می دهند با همدردی و شفقت پاسخ دهید دو راه بیشتر ندارید. یکی از راه ها این است که صبر کنید لحظات سخت و مشکلات از راه برسند و سپس تصمیم بگیرید تا به طور متفاوتی با آن ها رو به رو شوید. در این مورد شما تا زمانی که واقعا به تمریناتتان نیاز نداشته باشید، آن ها را انجام نمی دهید. اگر این راه را انتخاب کنید ممکن است بین پنج تا ده سال طول بکشد تا تغییر کنید. راه بعدی این است که قبل از اینکه واقعا به آن ها نیاز پیدا کنید تمرینات را شروع کنید و خودتان را آموزش دهید. از این طریق ظرف چند هفته یا حتی چند روز می توانید تغییر را در خودتان ببینید.