کتاب انرژی مثبت

Positive Energy
کد کتاب : 21177
مترجم :
شابک : 978-9645021205
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 348
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

انرژی مثبت
Positive Energy
کد کتاب : 10863
مترجم :
شابک : 9789647002301
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 401
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب انرژی مثبت اثر جودیت اورلف

پیشگام روانپزشکی انرژی یک برنامه کامل ارائه می دهد که شما را از احساس خستگی مداوم باز می دارد و شما را قادر می سازد تا زندگی پر جنب و جوش تری داشته باشید.

آیا همیشه در طول روز خود عجله می کنید و دچار خستگی مزمن می شوید؟ آیا به شدت متعهد شدید، از نه گفتن می ترسید؟ آیا می خواهید احساس راحتی کنید و آماده باشید تا هر روز را با اشتیاق تسخیر کنید، اما بارها و بارها کوتاه می آیید؟ اگر چنین است، شما قربانی یک بحران انرژی پنهان هستید. در نهایت، این نسخه کامل است که شما را از احساس خستگی مداوم باز می دارد و شما را قادر می سازد تا زندگی پر جنب و جوش تری داشته باشید.

برنامه انرژی مثبت به شما کمک می کند:

• برای مقابله با منفی گرایی انرژی عاطفی مثبت ایجاد کنید
• یک رویکرد آگاه از انرژی برای رژیم غذایی، ورزش و سلامتی طراحی کنید - و به شما یاد دهد که چگونه از "پرخوری پر انرژی" که تلاش برای کاهش وزن را خراب می کند، اجتناب کنید.
• شهود خود را بیدار کنید و خود را جوان کنید - و درمان ناامیدی فنی را بیاموزید: بار بیش از حد از ایمیل، رایانه و تلفن
• با تکنیک های محافظ خاص از خود در برابر خون آشام های انرژی محافظت کنید

پر از دستورالعمل‌های روشن برای تمرین‌های ساده و قدرتمندی که دکتر اورلوف خودش تمرین می‌کند و با بیمارانش به اشتراک می‌گذارد، انرژی مثبت کیت ابزار شما برای تبدیل خستگی، استرس و ترس به انبوهی از نشاط، قدرت و عشق است.

کتاب انرژی مثبت

جودیت اورلف
جودیت اورلوف روانپزشک دارای مجوز در هیئت مدیره آمریکا و نویسنده پنج کتاب است.اورلوف در فیلادلفیا، پنسیلوانیا، دختر تئودور و ماکسین متولد شد، هر دو پزشک بودند. او در بورلی هیلز بزرگ شد، جایی که بعدا اظهار داشت که در کودکی شهودهای محکمی را تجربه کرده است. خانواده وی شامل بسیاری از پزشکان هستند. اورلوف در سال 1979 مدرک دکترای پزشکی خود را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافت کرد. وی در سال 1980 کارآموزی پزشکی را در بیمارستان وادسورث وترون در لس آنجلس به اتمام رساند، و از سال 1979 تا 1983 اقامت روا...
نکوداشت های کتاب انرژی مثبت
A brilliant, intriguing, and extremely practical book . . . Dr. Orloff is a true visionary.
کتابی درخشان، جذاب و بسیار کاربردی. . . دکتر اورلوف یک رویاپرداز واقعی است.
Caroline Myss, Ph.D., author of Sacred Contracts

Dr. Orloff’s book takes you on a wondrous journey through the mysteries of energy. A must-read for anyone who’s rushed, stressed, or stopped by fear.
کتاب دکتر اورلوف شما را به سفری شگفت انگیز در میان اسرار انرژی می برد. کتابی که برای هرکسی که عجله دارد، استرس دارد یا ترس را متوقف کرده است، ضروری است.
Deepak Chopra

قسمت هایی از کتاب انرژی مثبت (لذت متن)
از رویا بیرون آیید. ده دقیقه وقت اختصاص دهید و طی آن فهرستی تهیه کنید از نعماتی که دارید، بعد به تدریج به آن اضافه کنید. شما ممکن است سپاس گزار نعمت سلامتی باشید، معجزه ای که ما اغلب امری عادی و طبیعی تلقی می کنیم یا سپاس گزار خویشاوندی که صمیمانه به درد دل های شما گوش می دهد یا سپاس گزار پوتین های رزمی یا کیک های خوشمزه ی مادربزرگ باشید. در رأس فهرست من دوستان قرار دارند. زمانی که گرفتار ترس می شوم، دایره ای از دوستان صمیمی توسط امواج مثبت از من حمایت و پشتیبانی می کنند و قدرت مرا منعکس می سازند. ابراز سپاس و تشکر ابزاری قدرتمند برای شکستن خیالبافی های ماست. با بزرگ کردن فهرست و بررسی روزانه ی آن، ترس، فرصت ابراز وجود نخواهد داشت.