کتاب آنگاه به پایان رسیدیم

Then We Came to the End
کد کتاب : 2210
مترجم :
شابک : 978-9643376383
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

برنده ی جایزه ی بنیاد پن-همینگوی 2007

معرفی کتاب آنگاه به پایان رسیدیم اثر جاشوا فریس

در اولین کار خنده دار و بامزه تبلیغات چی سابق، فریس، گروهی از کپی نویسان و طراحان در آژانس تبلیغاتی شیکاگو در پایان رونق دهه 90 با اخراج روبرو شدند. خشم نسبت به صاحب امتیاز بالا گرفت (ما فریب خورده ایم). حسادت میان مدیر گوشه گیر و "مرموز" جو پوپ، از کنترل خارج شده بود. کریس یوپ ، نویسنده کپی رایت پس از مرخصی، برای اثبات ارزش خود مخفیانه به شرکت بر می گردد. "آنگاه به پایان رسیدیم" نه کم است و نه دردناک، بلکه در حال توسعه می باشد. در میانه ی این بحبوحه، آژانس از یک مشتری مرموز، یک گروه آگاهی از سرطان پستان بدون حضور قابل تشخیص در اینترنت یا جاهای دیگر، یک حواله رایگان دریافت می کند. درخواست بیرحمانه سخت است: تبلیغی که باعث می شود افراد مبتلا به سرطان پستان در مورد بیماری خود بخندند. وقتی این شایعه پخش می شود که لین ماسون، سرپرست کارمندان، خود به سرطان پستان مبتلا است، که این تکلیف شایع تر و مشکوک تر می شود. کارمندان درباره این کار مشاجره می کنند و آن را مسخره می کنند. و مهمتر از همه، به امید اینکه کسی باشد که بتواند آن را از پارک بیرون بکشد، روی آن کار کنند. "همه ما یک دعای یکسان داشتیم: لطفا بگذارید من باشم". درباره آن "ما": فریس رمان را در جمع اول شخص می نویسد. کارمندان بی پروا، شایعات و اضطراب، راوی جمعی را تشکیل می دهند.

کتاب آنگاه به پایان رسیدیم

جاشوا فریس
جاشوآ در سال ۱۹۷۴ در دنویل، ایلینوی متولد شد. ۱۰ ساله بود که به همراه مادر، خواهر، برادر و پدرخوانده اش به فلوریدا نقل مکان کردند. در دانشگاه آیووا در رشته زبان و فلسفه تحصیل کرد. سپس به شیکاگو رفت و مدتی رادر یک شرکت تبلیغاتی کار کرد. پس از آن به دانشگاه کالیفرنیا، ارواین رفت و در رشته هنرهای زیبا کارشناسی ارشد گرفت. اولین داستانش در ۱۹۹۹ در آیوا ریویو منتشر شد. اولین رمانش با نام آنگاه به پایان رسیدم با اقبال خوانندگان و منتقدان روبرو شد و وی را به عنوان نویسنده ای آینده دار مطرح کرد. این ک...
نکوداشت های کتاب آنگاه به پایان رسیدیم
آنچه در نگاه اول مانند یک طنز با ذوق و شوق از فرهنگ محیط کار به نظر می رسد، با بررسی دقیقتر نشان می دهد که یک رمان بسیار جدی در مورد آمریکا است. حتی ممکن است به روال متوسط خود، یک رمان عالی آمریکایی باشد.
Los Angeles Times Los Angeles Times

یک شاهکار از قلم و لحن. . . . فریس بطور درخشان از کیفیت رنگین کمان زندگی اداری استفاده می کند.
The New Yorker

قسمت هایی از کتاب آنگاه به پایان رسیدیم (لذت متن)
رویایی بود. قرار بود در بعد از ظهر یکی از یکشنبه های دوست داشتنی، وقتی پاها را روی هم انداخته بودند و داشتند تلویزیون تماشا می کردند، یا در زمین گلف توپ سفید پر خط و خال را به سمت سوراخ روانه می کردند، یا در یکی از مهمانی های آن چنانی در حال سرو نوشیدنی های هزار رنگ و طعم بودند، اتفاق بیفتد. وقتی وسط هفته، پشت میزهای مجلل چشم نواز، خیره به صفحه کامپیوتر و تلفن به دست، نشسته بر صندلی های با ابهت مدیریتی، یا در سالن پر ازدحام تالار بزرگ بورس دست ها را پایین و بالا می برند و حرص و جوش می خوردند و یا وقتی زیرکانه سیاست های جهانی را در راهروهای پر پیچ و خم معبد برفی رنگ رقم می زدند، واقعه اتفاق بیفتد. رویایی بود. رویای آمریکا.

تمام قلبهای شکسته امری عادی هستند. هر تند و تیز دوست داشتنی قربانی زمان بندی بد، نیات خوب و تصمیم گیری ضعیف شخص دیگر است.

من می دانم با زندگیم چکار کنم. من فقط نمی دانم با این یک شب چه کار باید بکنم.

تقریبا هیچ چیز آزاردهنده تر از آن نیست که وقت تلف شده خود را برای چیزی که ارزش ندارد هدر دهیم.

ما شکسته و اضافه بودیم. صبحهای ما بدون وعده بودند.

کار با مردم آزار دهنده واقعا آزار دهنده است