کتاب پاستیل های ضد قلدری!

Bully B.E.A.N.S
جولیا 9 (گلاسه)
کد کتاب : 22862
مترجم :
شابک : 978-9643896447
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پاستیل های ضد قلدری! اثر جولیا کوک

قلدرها در همه جا اکنون متوقف شده اند!

پاستیل های ضد قلدری یک داستان سرگرم کننده است که به افراد در هر سنی می آموزد که در مورد قلدری ساکت ننشینند و عکس العمل نشان دهند. این کتاب می تواند به کودکان و بزرگسالان کمک کند تا بفهمند چرا قلدری رخ می دهد و برای جلوگیری از آن چه کاری می توانند انجام دهند. بالاخره یک کتاب در مورد قلدری که با تماشاگر صحبت می کند!

بوبت دختر بچه کتاب «پاستیل های ضد قلدری» زورگو است. او همه را تهدید می‌کند و به آن‌ها زور می‌گوید. هیچکس بوبت را دوست ندارد. همه بچه‌ها از او می‌ترسند. تا این‌که یک روز یکی از دخترها که با او به خانه‌اش می‌رود، می‌فهمد که بوبت برادری زورگو دارد و برادرش توی خانه رفتاری مانند بوبت در مدرسه دارد. دختر ماجرا به مادرش می‌گوید و مادر به او یاد می‌دهد که چگونه باید جلوی قلدری بوبت بایستد با پاستیل‌های ضد قلدری! همه چیز این‌قدر خوب پیش می‌رود که حتی بوبت هم دست از قلدری برمی‌دارد و با بچه‌های دیگر دوست می‌شود.

کتاب پاستیل های ضد قلدری!

جولیا کوک
جولیا کوک ، متولد 1964 در آمریکا ، معلم و مشاور مدرسه سابق ، کتاب هایی را برای کودکان می نویسد که به آنها اجازه می دهد در حالی که می آموزند مشکلات خود را حل کنند ، بخندند ، رفتار بهتری داشته باشند و روابط سالم برقرار کنند.