کتاب اسطوره ها و افسانه های شرق

Legends & Myths of India, Egypt, China & Japan: The Mythology of the East
کد کتاب : 23646
مترجم :
شابک : 978-6002298560
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 273
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اسطوره ها و افسانه های شرق اثر ریچل استورم

کتاب اسطوره ها و افسانه های شرق مرجع باشکوه اساطیر قدرتمند و برانگیزاننده شرق در کمال شکوه خود آشکار شده اند.کتابی با ساختار مدون و ارجاعات بسیار که جزئیات پانئون خدایان شرق را نشان می دهد. این کتاب ظهور باشکوه بسیاری از فرهنگ ها را بازسازی می کند و برای شما شرح می دهد. گویا شما به سفری هیجان انگیز در قلمروی اساطیر عجیب و غریب پا گذاشته اید و در آنجا مشغول ماجراجویی هستید. هیجانی ناشی از رویارویی با قلمرو خدایان جنگ جو و انتقام گیرنده.
غوطه ور شدن در افسانه ها و فرهنگ های عامیانه که داستان های باستانی را تحت تأثیر قرار می دهند و جامعه را در بیشتر نواحی شرق در بر می گیرند.
ریچل استورم با جمع آوری افسانه های بسیاری از فرهنگ های فوق العاده متنوع ، به سبکی کاملا خوانا و در دسترس ، مرجعی کلاسیک در این زمینه را ارائه داده است.
ریچل استورم روزنامه نگار و نویسنده متخصص در زمینه دین است. از جمله کتابهای وی می توان به جستجوی بهشت روی زمین ، تحقیق درباره عقاید عصر جدید ، دریای مقدس و زمان خواب اشاره کرد.
استورم در این کتاب بیش از 500 مدخل الفبایی شخصیت های اصلی اسطوره ای هر فرهنگ و اهمیت آنها برای تمدن های باستانی و ادیان آن روزگار را توصیف می کنند. بیش از 500 تصویر موضوعات مختلفی مانند پانتئون های مختلف ، یین و یانگ ، شیاطین و جادوی سیاه ، افسانه های سیل و رودخانه های مقدس را نشان می دهد.

کتاب اسطوره ها و افسانه های شرق

قسمت هایی از کتاب اسطوره ها و افسانه های شرق (لذت متن)
گفته اند که اسطوره پاسخی است به پرسش های بی پایان بشری که می خواسته جهان را بشناسد. امروز نیز که برای بسیاری از آن پرسش ها پاسخی یافته ایم، هنوز اسطوره ها، این جلوه های بی مانند تخیل، جذاب ‎اند و خواندنی و بیش از آن فرهنگ ساز، چندان که شاید هرگز نتوان روزی را تصور کرد که اسطوره از زندگی انسان رخت بسته باشد. در میان اسطوره های جهان، آن ها که شرقی اند در نزد خوانندهٔ ایرانی آشناتر و به فرهنگ ما مربوط ترند. کتاب اسطوره ها و افسانه های شرق مجموعه ای است شامل اسطوره های مصر، میان رودان (بین ‎النهرین)، ایران، هند، چین، ژاپن، و آسیای جنوب شرقی. این مجموعهٔ خواندنی با نظمی الفبایی در سه بخش گرد آمده و برای هر یک از اسطوره ها توضیحی موجز و گویا و سودمند بیان شده است. این کتاب گنجینه ای است هم برای پژوهشگران عرصهٔ فرهنگ و هم برای خوانندهٔ عادی که هر روز می تواند آن را در دست بگیرد و با یکی از این اسطوره ها و خویشاوندان آن آشنا شود.