کتاب وحشت مدام

A Moment on the Edge
کد کتاب : 24059
مترجم :
شابک : 978-6002533517
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب وحشت مدام اثر الیزابت جورج

این کتاب شامل ١١ داستان درخشان آمریکایی و انگلیسی به سبک آگاتا کریستی و در ژانر معمایی است که در صد سال اخیر توسط زنان داستات نویس به رشته تحریر درآمده اند.

کتاب وحشت مدام

الیزابت جورج
سوزان الیزابت جرج (Elizabeth George) نویسندهٔ نامداری است که در ۲۶ فوریهٔ سال ۱۹۴۹ در اوهایوی آمریکا به دنیا آمد. و زمانی که هجده‌ماهه شد به سان فرانسیسکو، کالیفرنیا نقل مکان کرد.الیزابت جرج در رشتهٔ ادبیات انگلیسی تحصیل کرد و سپس کار خود را با تدریس در مدرسهٔ دولتی در مقطع دبیرستان شروع کرد و همزمان در رشتهٔ روانشناسی ادامه تحصیل داد. سپس با انتشار نخستین کتابش، پس از سیزده سال تدریس را رها می‌کند و به نویسندگی می‌پردازد.از همان نخستین کتابش، یعنی رهایی بزرگ، که در سال ۱۹۸۸ نو...
نکوداشت های کتاب وحشت مدام
وقتی جمایما کم کم داشت با این شگفتی کنار می آمد، متوجه شد ظاهر خود خانم آرچر هم بسیار شگفت انگیز است. بعد از سازگاری سریعش از تینای سرزنده به خانه کهنه و غم انگیز، حالا باید با همان سرعت دوباره با ظاهر خانم آرچر سازگاری پیدا می کرد. با همان نگاه اول به خانم آرچر پیر که جمایما می دانست نزدیک هشتاد سال دارد، تمامی تصورات هاویشامی از ذهنش پاک شــد. دوشیزه ایزی پیرزنی کهنســال و تنها نبود که در لباس عروسی پوسیده پنجاه سال پیش، سرگردان در خانه اش بچرخد. دوشیزه ایزی آرچر یک کلاه گشاد حصیری به ســر داشت و با دستمالی آن را زیر چانه اش بسته بود؛ یک پیراهن مردانه گشــاد و سفید و یک شلوار جین کوتاه شده تا زانو هم پوشیده بود. چیزی شبیه صندل های بچگانه قهوه ای هم به پا داشت. از ظاهرش بر می آمد که یا با تمامی این لباس ها دوش گرفته یا مشــغول شنا بوده است. آب از ســر و رویش چکه می کرد و گودال های آب کوچکی روی فرش گران قیمت و تخته های تیره و صیقل خورده کف اتاق طراحی، با آن پرده های زربافت ارغوانی و حاشیه دارش درست می کرد. با وجود نور اندکی که از میان آفتاب گیرهای ســنگین قهوه ای و بسته روی منظره دریا داخل می شــد، کل این صحنه چنان بــود که نگاه آدم را روی آن میخکوب می کرد.

قسمت هایی از کتاب وحشت مدام (لذت متن)