کتاب گربه بودن

To Be A Cat
  • 15 % تخفیف
    145,000 | 123,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هیرمند هیرمند
    نویسنده:
کد کتاب : 24199
مترجم :
شابک : 978-9644086984
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 346
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد مدال کارنگی سال 2013

معرفی کتاب گربه بودن اثر مت هیگ

کتاب «گربه بودن» رمانی نوشته ی «مت هیگ» است که نخستین بار در سال 2012 به چاپ رسید. گربه ها موفق شده اند! آن ها زیر آفتاب لم می دهند، عشق و علاقه ی انسان ها را تجربه می کنند، و هیچ وقت مجبور نیستند به این موضوع فکر کنند که چرا پدرشان یک روز ناگهان ناپدید شد و دیگر برنگشت. معلوم است که گربه بودن بسیار راحت تر از یک پسربچه بودن است. به همین خاطر وقتی «بارنی ویلو» آرزو می کند که به گربه تبدیل شود، و آرزویش برآورده می شود، باید خیلی خوشحال و هیجان زده باشد. اما اصلا اینطور نیست. او درمی یابد که مادرش دیگر نمی تواند پسر عزیزش را تشخیص دهد. بدتر از همه، «بارنی» می فهمد که زندگی اش در معرض خطری جدی است... و او هشت جان اضافی ندارد.

کتاب گربه بودن

مت هیگ
مت هیگ، زاده ی 3 جولای 1975، رمان نویس و روزنامه نگار انگلیسی است.هیگ در شفیلد به دنیا آمد. او در دانشگاه هال به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی و تاریخ پرداخت. هیگ تا به حال آثاری داستانی و غیرداستانی را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان به رشته ی تحریر در آورده است. او در بیست و چهار سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شد اما توانست آن را پشت سر بگذارد.
نکوداشت های کتاب گربه بودن
A heartwarming tale.
داستانی دلگرم کننده.
Barnes & Noble

Engaging and with unexpected turns.
جذاب و با پیچ و خم های غیرمنتظره.
Booklist Booklist

Haig's cautionary tale is a unique one.
داستان هشداردهنده ی «هیگ»، اثری منحصر به فرد است.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب گربه بودن (لذت متن)
اما داستان ها همیشه دروغ نیستند. چیزهایی هستند که در تخیل ما اندوخته می شوند و این کار نویسنده است که به آن ها اشاره کند.

زندگی هیچ وقت یک جزء نبود. مواد مختلفی داشت. و برخی طعم ها بد بودند و برخی خوب، اما عشق، قدرتمندترین بود. اگر کسی دوستت داشت، همه چیز داشتی.

اگر به اندازه ی کافی جادو ببینی، کم کم عادی به نظرت خواهد آمد.