کتاب دیگر دوستی موثر

The Most Good You Can Do
رساندن بیشترین خیر چگونه فهم ما را از زندگی اخلاقی تغییر می دهد
کد کتاب : 25042
مترجم : آرمین نیاکان
شابک : 978-6220602453
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 247
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بیشترین کار خیری که از دست تان بر می آید
The Most Good You Can Do
چگونه دیگرگزینی کارآمد، زیست اخلاقی را دگرگون کرده است
کد کتاب : 103367
مترجم :
شابک : 978-6227719314
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب دیگر دوستی موثر اثر پیتر سینگر

از زمان ظهور کتاب Animal Liberation ، کتابها و ایده های « پیتر سینگر » باعث ایجاد اختلال در رضایت خاطر ما شده است. اکنون او توجه ما را به جنبش جدیدی به چالش می کشد که در آن ایده های شخصی وی نقشی اساسی ایفا کرده است: کتاب « دیگر دوستی موثر» بر این ایده ساده اما عمیقا ناراحت کننده بنا شده است که داشتن یک زندگی کاملا اخلاقی شامل انجام "بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید" است.
چنین زندگی مستلزم داشتن یک دیدگاه کاملا غیر عاطفی در مورد خیرخواهانه است: برای اینکه یک دریافت کننده شایسته حمایت ما باشد ، یک سازمان باید بتواند نشان دهد که با پول یا زمان ما بیشتر از سایر گزینه هایی که پیش روی ماست ، سود خوبی خواهد برد. سینگر ما را با مجموعه ای از افراد قابل توجه آشنا می کند که زندگی خود را مطابق با این ایده ها تغییر ساختار می دهند و نشان می دهد که چگونه ، به طور متناقضی ، زندگی نوع دوستانه زندگی اغلب منجر به تحقق فردی بیشتر از زندگی برای خود می شود.
انجام بهترین کارها ، چالش هایی را ایجاد می کند که سینگر در نیویورک تایمز و واشنگتن پست برای کسانی که به هنر کمک می کنند و همچنین موسسات خیریه متمرکز بر کمک به همشهریانمان ، به جای کسانی که ما می توانیم بیشترین کارها را انجام دهیم ، در این زمینه انجام داده است. نوع دوستی ها در حال گسترش دانش ما درمورد امکانات زندگی کمتر خودخواهانه و اجازه دادن به عقل ، به جای احساسات ، برای تعیین نحوه زندگی ما هستند. انجام بهترین کارها امید جدیدی برای توانایی ما در مقابله با فوری ترین مشکلات جهان است. کتاب « دیگر دوستی موثر » توسط انتشارات « نشر نی » به چاپ رسیده است.

کتاب دیگر دوستی موثر

پیتر سینگر
پیتر سینگر، متولد 6 ژوئیه 1946 در ملبورن، استرالیا، یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فیلسوفان اخلاقی معاصر است. او عمدتاً به خاطر نظریه‌هایش در زمینه‌های اخلاق حیوانات، حقوق حیوانات و بیواخلاق شناخته می‌شود و به عنوان یکی از بنیانگذاران جنبش حقوق حیوانات به شمار می‌آید. سینگر همچنین به خاطر دیدگاه‌هایش در مورد اخلاق عمل‌گرا شناخته می‌شود.زندگی و تحصیلاتپیتر سینگر در خانواده‌ای یهودی در استرالیا به دنیا آمد. پس از تحصیل در دانشگاه ملبورن، به دانشگاه ...
دسته بندی های کتاب دیگر دوستی موثر
قسمت هایی از کتاب دیگر دوستی موثر (لذت متن)
از این که در یکی از بهترین موسسات آموزشی جهان تدریس می کنم خودم را خوشبخت می یابم. این نعمت این امکان را به من می دهد تا با دانش پژوهانی بسیار باهوش و سخت کوش مثل مت ویج کار کنم که اثری بی نظیر بر جهان خواهند گذاشت. به همین دلیل بود که با کمال میل پذیرفتم در ییل آن سلسله سخنرانی را داشته باشم.

اما امروز که قلم را به گردش درمی آورم پول وقف شده برای دانشگاه پرینستون ۲۱ میلیارد دلار است و برای دانشگاه ییل ۹ /۲۳ میلیارد دلار. در حال حاضر، آن قدر افراد به این دانشگاه ها کمک می کنند که می توان اطمینان داشت موسسات آموزشی پربازدهی خواهند ماند. پولی که می خواهید به یکی از این دو اهدا کنید احتمالا اگر جاهای دیگر خرج شود، خیر بیشتری خواهد رساند. اگر روزی دیگردوستی موثر آن قدر رایج شود که این موسسات قادر نباشند از پس هزینه های تحقیقات کیفی کافی بربیایند، آن وقت است که می توانیم دوباره کمک به این موسسات را ارزیابی کنیم و ببینیم دیگردوستی موثر شمرده می شود یا نه.