کتاب خانه ی بی سقف

Open House
کد کتاب : 25364
مترجم :
شابک : 978-6229681896
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 270
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب خانه ی بی سقف اثر الیزابت برگ

کتاب خانه ی بی سقف رمانی است که توسط نویسنده ی آمریکایی الیزابت برگ نوشته شده است. این رمان داستان زنی را روایت می کند که پس از طلاق با گشودن خانه و نیز قلبش زندگی را از نو می سازد.
شوهر سامانتا او را ترک کرده است و بخاطر هزینه های زیاد زندگی در تیفانی ، او تصمیم می گیرد که زندگی خود و پسر یازده ساله ی خود را از نو بسازد. مادر سامانتا سعی می کند با ترتیب دادن قرار هایی برای او کمکش کند ، اما مشکل مهمتر برای سامانتا، پول است.او برای آنکه بتواند از پس هزینه ی اجاره اش بر بیاید تصمیم می گیرد در خانه ی خود مسافر بپذیرد. اولین مشتری زن مسنی است که مشاوره های عاقلانه و مورد نیاز ارائه می دهد. نفر دوم ، یک دانش آموز ناسازگار است ، که چندان کمک کننده نیست. یک دوست جدید ، کینگ ، مردی عجیب ، پیشنهاد می کند که سامانتا بیرون برود ، گردش کند ، کار کند. اما کار واقعی او این است: بیرون آمدنش از اندوه و گذشته ، او باید یاد بگیرد که چگونه می تواند خوشبختی خود را بسازد. بو رای اینکه واقعا مردم را ببیند ، باید به درون قلب خود نگاه کند. برای اینکه بداند که کیست ، مدتها قبل از اینکه شخص دیگری شود و در تلاش برای نجات ازدواج خود باشد ،باید شخصی را که قبلا بوده است را به یاد بیاورد - و آن را پس بگیرد. خانه ی بی سقف یک داستان عاشقانه است درباره آنچه که می تواند بین زن و مرد و نیز در درون یک زن شکوفا شود

کتاب خانه ی بی سقف

الیزابت برگ
الیزابت برگ (زاده 2 دسامبر 1948) رمان نویس آمریکایی است. برگ متولد سنت پاول ، مینه سوتا بود و قبل از اقامتش در شیکاگو در بوستون زندگی می کرد. او زبان انگلیسی و علوم انسانی را در دانشگاه مینه سوتا تحصیل کرد ، اما بعداً در رشته ی پرستاری فارغ التحصیل شد. کار نویسندگی وی از زمانی شروع شد که برنده مسابقه مقاله نویسی در مجله والدین شد. از زمان اولین رمان او در سال 1993 ، رمان های او به تعداد زیادی فروخته شده و چندین جایزه و نامزدی دریافت کرده اند.
نکوداشت های کتاب خانه ی بی سقف
ENTERTAINING . . . FLAWLESS DIALOGUE . . . READING IT IS LIKE EAVESDROPPING ON AN INTIMATE FEMALE CHAT
سرگرم کننده... دیالوگ های بی نقص... خواندن آن شبیه استراق سمع کردن از یک گفت و گوی صمیمی زنانه است.
New York Daily News

COMPELLING . . . [A] WARMLY TOLD TALE.
جذاب... داستانی که به گرمی روایت می شود.
People People

BERG WRITES WITH HUMOR AND UNDERSTANDING ABOUT MATTERS OF THE HEART
برگ شوخ طبعانه و آگاه بر مسائل عاطفی می نویسد.
St. Louis Post Dispatch

قسمت هایی از کتاب خانه ی بی سقف (لذت متن)
بعد از اینکه خانه را با آسمان مسقف کردیم، پستچی اسپیریدون بازدیدکننده دائمی خانه شد. می آمد و بافت آبی آن را تحسین می کرد، با ما مراقب جوانه موسیقی بود، به ماه ماهی سر می زد و عمه دسپینا هر موقع که اسپیریدون به خانه سر می زد، تصادفی سر و کله اش در آینه شمالی پیدا می شد و این قضیه همین جور تکرار می شد. البته اسپیریدون اغلب می آمد تا نامه های فراوانی را بیاورد که مردم برایمان می نوشتند و درخواست می کردند سقف قدیمی را دوباره سر جایش بگذاریم. اول لحن شان منطقی بود، بعد درخواست می کردند اما در آخر و بیشتر اوقات این نامه های بی نام، تهدیدآمیز بودند. ساشا پیشنهاد عاقلانه ای داد؛ اینکه نامه های بی امضا را روزهای آفتابی باز کنیم، یعنی وقتی مشغول تماشای طبیعت هستیم و برای خواندن نامه ها وقت نداریم.