کتاب نبرد هنرمند

The War of Art
کد کتاب : 25751
مترجم :
شابک : 978-9643286330
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

هنر جنگ در کارآفرینی
The War of Art
کد کتاب : 119505
مترجم :
شابک : 978-6009964574
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب نبرد هنرمند اثر استیون پرسفیلد

«استیون پرسفیلد » ، نویسنده پرفروش بین المللی "آخرین از آمازونها ، دروازه های آتش" و "جزر و مد جنگ" ، راهنمایی را برای الهام بخشیدن و حمایت از کسانی که برای بیان خلاقیت خود تلاش می کنند ، ارائه می دهد. پرسفیلد معتقد است که "مقاومت" بزرگترین دشمن است ، و او بسیاری از راه های منحصر به فرد و مفید را برای غلبه بر آن ارائه می دهد.
این کتاب شما را به سمت مسیری برای خودشناسی راهنمایی می کند که در نهایت، منجر به یافتن موانع پیشرفت می شود. شما در اولین قدم با عواملی که سد راهت می شود آشنا خواهید شد. در واقع روند کتاب به گونه ای است که خودتان را به درونتان سوق می دهد و بعد از به دست آوردن یک شناخت مناسب نسبت به خود حالا می توانید به جنگ موانع بروید.
مفهومی که در درون کتاب « نبرد هنرمند » نهفته، چیزی است که نویسنده آن را "مقاومت" می نامد.
کتاب « نبرد هنرمند » با همکاری انتشارات پیکان در دو سری چاپ شده است و به بازار کتاب راه پیدا کرده است. در آخر نباید ترجمه روان و کم نقض «نوشین دیانتی» را از یاد برد.

کتاب نبرد هنرمند

قسمت هایی از کتاب نبرد هنرمند (لذت متن)
مقاومت مغز، یعنی هر کاری را حاضر باشیم انجام دهیم، اما کاری را که باید انجام بدهیم را به بعد موکول کنیم و یا از انجام آن سر باز بزنیم. نویسنده ای را در نظر بگیرید که هر هفته باید ۵ مقاله بنویسد و در پایان هفته حتی ۳ مورد را هم کامل نکرده است. فروشنده ای که قرار بوده ۳۰ ویزیت در طول هفته برای محصولش داشته باشد؛ اما در پایان هفته به این عدد نرسید. طراحی که قرار بوده تا پایان همین هفته طرحی را کامل کند و روز چهارشنبه همچنان در نقطه شروع ماجرا قرار دارد.

هر کاری که قدرت آن را دارید شروع کنید و بدانید که این شروع نبوغ، اعجاز و قدرت را به همراه دارد. پس هم اکنون دست به کار شوید