کتاب سال 12 هفته ای

The 12 Week Year
کارهایی که همه در 12 ماه سال انجام می دهند، شما در 12 هفته انجام دهید!
کد کتاب : 58965
مترجم : سیدعلی اکبر ابراهیمی
شابک : 978-6229909256
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سال 12 هفته ای اثر مایکل لنینگتون

کتاب سال 12 هفته‌ای به قلم مایکل لنینگتون و برایان پی. موران، راهنمایی جامع برای ایجاد نتایج بهتر از طریق تمرکز عمیق بر روی فعالیت‌های شماست و به فرایندی اشاره دارد که در عرصه‌ی ورزش حرفه‌ای نهادینه شده و بسیاری از قهرمانان جهان، امروزه از آن استفاده می‌کنند.

اغلب سازمان‌ها و افراد در چارچوب اهداف و برنامه‌های سالانه عمل می‌کنند؛ یعنی همان چرخه فعالیت‌های دوازده ماهه. در عوض، کتاب سال 12 هفته‌ای (The 12-week year) به شما کمک خواهد کرد تا از ایرادها و بهره‌وری پایین در تفکر سالانه جلوگیری کنید و به شکلی نوآورانه نشان می‌دهد که هر سال چگونه می‌تواند 12 هفته به طول بیانجامد. در این مدت، کسی وقت کافی ندارد تا تلف کند، پس فوریت افزایش می‌یابد، تمرکز بر روی امور حیاتی بیش‌تر می‌شود و نتایج فوق‌العاده خواهد بود.

مایکل لنینگتون (Michael Lennington) و برایان پی. موران (Brian P Moran) در برنامه سال 12 هفته‌ای به شما خواهند فهماند که چگونه باید وضوح و تمرکز ذهنی خود را بر روی مهم‌ترین امور پرورش داده، مهار ساعت‌ها و روزها را به چنگ بگیرید تا درآمد خود را افزایش دهید، میان اولویت‌های کار و زندگی تعادل برقرار کنید، از اضطراب بکاهید و در زمانی به ‌شدت کوتاه به اهداف بزرگ خود دستیابی پیدا کنید.

درس‌های‌ سودمند فراوانی می‌توان از این اثر آموخت. برای نمونه خواهید فهمید که چگونه باید نیروی نهفته در سال 12 هفته‌ای را برای پیشبرد نتایج بهبود یافته در هر حوزه‌ای از زندگی و شغل خود بیدار کنید. این اثر هم به درد افراد عادی می‌خورد و هم مدیران سازمانی که به دنبال بهبود کیفیت اجرا و تأثیرگذاری اقدام‌های تجاری می‌گردند.

کتاب سال 12 هفته ای

قسمت هایی از کتاب سال 12 هفته ای (لذت متن)
اگر هر یک از ما کارهایی که توانایی انجام دادن آن را داریم، انجام می دادیم، واقعا از خودمان شگفت زده می شدیم.

این که همانند مورچه ها فقط مشغول باشیم کافی نیست، مسئله این است که مشغول چه چیزی هستیم؟

چیزی به نام تعادل بین کار و زندگی وجود ندارد. انتخاب های کار و زندگی را خودتان ایجاد می کنید و با پیامدهایش رو به رو می شوید.