کتاب آن ها می پرسند، شما پاسخ دهید

They Ask You Answer
کد کتاب : 50755
مترجم :
شابک : 978-6006466712
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آن ها می پرسند، شما پاسخ دهید اثر مارکوس شریدن

کتاب «آن ها می پرسند، شما پاسخ دهید»یک راهنمای ساده برای اصلاح استراتژی بازاریابی فعلی شما است. صرف نظر از بودجه تان، تقریبا به طور قطع در تلویزیون، رادیو، و تبلیغات چاپی بیش از حد خرج می کنید، با این حال از منبع شماره یکی که در اختیار دارید، یعنی اینترنت، غافل هستید. بازاریابی محتوا دیگر در مورد پر کردن کلمات کلیدی و ایجاد لینک نیست. در واقع، امروزه استفاده از آن تاکتیک‌ها باعث می‌شود عملکرد شما دگرگون شود. محتوای باکیفیت کلید موفقیت است. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از همان اصول اثبات‌شده‌ای که بازاریابی را برای همه انواع کسب‌وکارها، در صنایع مختلف متحول کرده‌اند، یک استراتژی محتوای موثر را ساختار دهید.

شرکت استخر نویسنده مارکوس شریدان پس از فروپاشی مسکن با مشکل مواجه شد. امروزه، آنها یکی از بزرگترین نصب کنندگان استخر در ایالات متحده هستند، و میلیون ها دلار از تجارتی را که به سادگی نمی توانند هر سال در خود جای دهند، از بین می برند. مارکوس چگونه آن را مدیریت کرد؟ من به سوالات پاسخ داده ام. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه استراتژی مارکوس می‌تواند برای کسب‌وکار شما کارساز باشد، و چگونه از صفحه‌کلید خود برای جذب مشتریان استفاده کنید.

به کمک این کتاب شرکت خود را با روش هایی که قبلا نتیجه گرفته اند تقویت کنید
سطحی از اعتماد ایجاد کنید که باعث جذب مشتری شود
از منابع داخلی خود برای تولید محتوایی نوین استفاده کنید
وقتی افراد سوالی دارند، از موتور جستجو می پرسند. اگر پاسخ‌هایی داشته باشید، استراتژی محتوای مناسب آن‌ها را به بالای نتایج جستجو می‌رساند و روزانه میلیون‌ها چشم آن‌ها را می‌بینند. صحبت بازاریابی را کنار بگذارید، «فروش» را متوقف کنید و شروع به پاسخگویی کنید. به عنوان یک اقتدار دیده شوید، نه فقط یک تبلیغ گر. آنها از شما پاسخ می پرسند. یک رویکرد جدید برای بازاریابی و شروع کارهای بزرگ برای کسب و کار زندگی شما را دگرگون می کند.

کتاب آن ها می پرسند، شما پاسخ دهید

مارکوس شریدن
مارکوس شریدن (MARCUS SHERIDAN) بنیانگذار و رئیس The Sales Lion است، یک شرکت مربیگری و مشاوره ای مترادف با برتری بازاریابی داخلی و محتوایی. The Sales Lion همچنین یک شریک Platinum HubSpot است. مارکوس سخنران برنده جایزه است و توسط نیویورک تایمز "مربی بازاریابی وب" نامگذاری شده است.
قسمت هایی از کتاب آن ها می پرسند، شما پاسخ دهید (لذت متن)
از این پس، بازاریابی را بازی پیچیده یا قمار نمی بینید که سعی می کردید با هر وسیله ممکن مشتریان بیشتری جذب کنید تا ببینید کدام موثر است و همان را ادامه دهید. تجربه ای فوق العاده آرامش بخش و بی دردسر برای بازاریاب های سرسخت که راه های زیادی را برای فروش محصولات خود امتحان کرده اند، اما هنوز آماده اند که بدانند و بفهمند که چیزهای بیشتری برای فهمیدن باقی مانده است. تجربه ای هیجان انگیز.»

«مارکوس شریدان با کتابی فوق العاده انگیزشی و ماهرانه و آگاهی دهنده، درباره بازاریابی محتوایی کاری خارق العاده انجام داده است. کسب و کار من و بسیاری کسب و کارهای دیگری را که می شناسم، با اصل ساده آنها می پرسند، شما پاسخ دهید خود تغییر داده است. مفهومی چنان ساده که بسیاری فراموش می کنند.... مارکوس هرچیزی را که برای موفقیت در این کار لازم است، واقعأ تفکیک می کند.»