کتاب فیل ماکارون

Noodlephant
کد کتاب : 27493
مترجم :
شابک : 978-6004627405
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 75
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب فیل ماکارون اثر جیکوب کریمر

«فیل ماکارون» که به مهمانی های ماکارونی مشهور است ، وقتی کانگوروهای قانون دوست تصمیم می گیرند که رشته ها فقط برای آنها باشد ، شوکه می شود!

فیل ماکارون ها نمی توانند با چوب و شاخه زنده بمانند. فیل ماکارون دوستانش مصمم به انجام کاری برای عقب راندن در برابر قانونی ناعادلانه ، ماشینی اختراع کردند که قلم ها را به پنه ، بالش ها را به راویولی و رادیاتورها را به رادیاتور تبدیل می کند. با این کار به مهمانی های ماکارونی برگشتند!
این اثر یک داستان عظیم پر از جناس متناقض ، دوستی و یک رشته نودلر که توسط «جیکوب کریمر» نوشته شده و توسط K-Fai Steele به تصویر کشیده شده است. آنها پاسخ یک جامعه به بی عدالتی را کاوش می کند.
این اثر با انسان گرایی زیاد و عشق به مادرش توصیف می شود. به تدریج ما به سمت رابطه با پدر او خواهیم رفت که در ابتدای کتاب احساس تعارض می کنیم که روابط بسیار پیچیده تری از آنچه تصور می شود وجود دارد. این کتاب که تقریبا همه کتاب های نویسنده بصورت چکیده در خود دارد، شخصی ترین کتاب او است و نوشتن آن برای نویسنده سخت ترین کتاب بوده است.
جیکوب کریمر در رشته ساخت فیلم و نویسندگی در هاروارد تحصیل کرد. او مانند فیل ماکارون عاشق شکار قارچ ، رشته فرنگی خوردن است و همواره با دوستان به دنبال عدالت است. او در سامرویل ، MA زندگی می کند ، جایی که یک عضو شورای هنری است.

کتاب فیل ماکارون

جیکوب کریمر
جیکوب کریمر در زمینه نوشتن و فیلم سازی تحصیل کرده است و در سازماندهی و نوشتن کتاب های بچه ها به فعالیت مشغول است. او داستانهایی را بیان می کند که در آن مردم برای ایجاد قدرت و تغییر دنیای خود به هم می پیوندند.
نکوداشت های کتاب فیل ماکارون
This book will not only make you crave noodles asap, it’ll make you hungry to go change the world.
این کتاب علاوه بر اشتیاق شما به رشته فرنگی ، باعث سرعت گرفتن شما برای تغییر جهان خواهد شد.
Reading Ninja

there’s a long waitlist for students to check out this popular book. I just cannot keep it on the shelf!
یک لیست انتظار طولانی برای دانشجویان وجود دارد تا این کتاب محبوب را بررسی کنند. من فقط نمی توانم آن را در قفسه نگه دارم!
Heather Jones

قسمت هایی از کتاب فیل ماکارون (لذت متن)
او همه جور همسایه ای داشت. بعضی هایشان مو داشتند. بعضی ها نرم تن بودند. بعضی قل می خوردند. بعضی می پریدند. این وسط، یک عده هم کیسه های گودی داشتند و خیلی خیلی زورگو بودند. اینها کانگوروها بودند.

فیل ماکارون را همه می شناسند. او عاشق ماکارونی و میهمانی دادن است. اما وقتی کانگوروهای زورگو اعلام می کنند که ماکارونی فقط حق کانگوروهاست فیل ماکارون از تعجب خشکش می زند. او زیر بار این بی عدالتی نمی رود. برای همین او و دوستانش تصمیم می گیرند یک دستگاه خیلی مخصوص ماکارونی سازی اختراع کنند، اما باز مشکلی پیش می آید که باید برایش چاره ای پیدا کنند