کتاب کابوس اتمی

Kaboos-e Atomi
(یادداشت های سفر و گزیده کتاب های تازه ای که درباره ایران منتشر شده است)
کد کتاب : 28268
شابک : 978-9642245482
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 391
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کابوس اتمی اثر محمود طلوعی

این کتاب، مجموعه یاداشت هایی است که نویسنده در سفر آخر خود به خارج از کشور نوشته است و بخش اعظم آن انعکاس مسائل جاری ایران در رسانه های جهانی و نکات برجسته کتاب هایی را که به تازگی درباره ایران در خارج منتشر شده است، در بر می گیرد.
در این سفر که در اواخر سال 1390 تا آبان 1391 به طول انجامیده، مسائل ایران را از طریق مطبوعات، رادیو، تلویزیون و اینترنت که جامع ترین و فراگیرترین رسانه هاست دنبال شده است.
بخش پایانی کتاب تحت عنوان «پیوست ها» می باشد. مطالب این بخش مربوط به سه نویسنده، احسان نراقی، احسان طبری و شاهرخ مسکوب است.

کتاب کابوس اتمی

محمود طلوعی
طلوعی در سال ۱۳۰۹ در شهر میانه آذربایجان شرقی به دنیا آمد.وی تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش و دوران دبیرستان را در مدرسه دارالفنون تهران سپری کرد. این پژوهشگر تاریخ مدرک کارشناسی خود را در رشته ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران دریافت کرد و همزمان با تحصیل، در مطبوعات آن دوره کار می کرد. وی ۱۰ سال، سردبیری نشریه «خواندنی ها» را بر عهده داشت. طلوعی در سال ۱۳۵۰ وارد مجلس شورای ملی وقت شد و پس از پیروزی انقلاب به حرفه نویسندگی پرداخت.مجله خواندنی ها، که دوره انتشارش نزدیک چهار دهه ادامه داشت، از سال...
دسته بندی های کتاب کابوس اتمی