کتاب زندگی دوباره

Living an Examined Life
(خرد لازم برای نیمه ی دوم مسیر زندگی)
کد کتاب : 44465
مترجم : فاطمه رفیعی
شابک : 978-9644087165
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

بیست و یک کار مهم بعد از سی سالگی…
Living an Examined Life
(نقشه راه درست زندگی بعد از 30 سالگی)
کد کتاب : 29446
مترجم :
شابک : 978-6006268941
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بیست و یک کار مهم بعد از سی سالگی… اثر جیمز هالیس

چگونه "بزرگ شدن" را تعریف می کنید؟ آیا این بدان معناست که شما به معیارهای فرهنگی خاصی رسیده اید ... درآمد ثابت ، پرداخت مالیات ، ازدواج و فرزندان؟ یا اینکه این به معنای پشت سر گذاشتن انتظارات دیگران و بزرگ شدن در شخصی است که قرار بود شما باشید؟ اگر خود را در یک شغل ، مکان ، رابطه یا بحرانی می بینید که هرگز پیش بینی نکرده اید یا به نظر می رسد با اعتقاد شما در مورد اینکه چه کسی هستید مغایرت دارد ، این بدان معناست که روح شما شما را به بررسی مجدد مسیر خود فرا می خواند.
جیمز هالیس با گذراندن یک زندگی بررسی شده کتاب راهنمای ضروری را برای هرکسی که در یک دوراهی زندگی قرار دارد ارائه می دهد. در اینجا این نویسنده تحسین شده شما را در 21 زمینه برای جستجوی خود و رشد راهنمایی می کند ، و شما را به چالش می کشد تا:
• مرجع شخصی خود را بازیابی کنید ... چگونه زندگی کردن برای پاسخ به انتظاراتی که از شما می رود را متوقف کنید.
• معنا را بر خوشبختی ترجیح دهید ... چرا که جستجوی حقیقت به جای سرگرمی های لذت بخش در نهایت منجر به تحقق بیشتر می شود.
• ارواح گذشته را که به شما می پیوندند بکشید ― چگونه صداهایی که شما را آزار می دهند می توانند شما را به سمت رشد سوق دهند.
• به بخشهای دوست داشتنی خود عشق ببخشید ... بازیابی نیروی هدایت پنهان در سایه ی شما.
• یک معنویت بالغانه بسازید. پنج عنصر اساسی ادغام معنا و رمز و راز در زندگی خود بسازید.
• اجازه بگیرید که همان چیزی باشید که واقعا هستید ― چالش کاملا نشان دادن زندگی خود.

دکتر هالیس با شیوایی و بینش خاص خود کتاب بیست و یک کار مهم بعد از سی سالگی را برای الهام بخشیدن به زندگی با اقتدار ، صداقت و رضایت شخصی ارائه می دهد.

کتاب بیست و یک کار مهم بعد از سی سالگی…

جیمز هالیس
دکتر جیمز هالیس رییس انستیتو یونگ واشنگتن و یکی از برجسته‌ترین روانکاوان یونگی (پیرو مکتب پروفسور کارل گوستاو یونگ) است. او در ایالت ایلینوی آمریکا متولد شد و در سال ۱۹۶۲ از دانشگاه منچستر فارغ‌التحصیل شد. جیمز هالیس پیش از آن که مجدداً بین سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۲به عنوان یک روانکاو پیرو مکتب یونگ در انستیتو یونگ زوریخ آموزش ببیند، مدت ۲۶ سال در کالج‌ها و دانشگاه‌های متعددی به تدریس علوم انسانی پرداخت..
دسته بندی های کتاب بیست و یک کار مهم بعد از سی سالگی…
نکوداشت های کتاب بیست و یک کار مهم بعد از سی سالگی…
This book represents the distillation of a lifetime’s accumulated wisdom.
این کتاب نشان دهنده عصاره ی خرد انباشته شده ی یک عمر است.
Lionel Corbett

James Hollis is the most lucid thinker I know about the complexities and complexes that interfere with living a full life.
جیمز هالیس شفاف ترین متفکری است که من در مورد پیچیدگی ها و عقده هایی که در زندگی کامل زندگی تداخل دارند ، می شناسم.
Stephen Dunn, Pulitzer Prize-winning poet

قسمت هایی از کتاب بیست و یک کار مهم بعد از سی سالگی… (لذت متن)
بزرگ شدن یعنی چه؟ آیا وقتی به دوران بلوغ رسیدیم و وارد بدن های بزرگ و دستورکارهای بزرگ شدیم، بزرگ نشدیم؟ آیا وقتی خانه را ترک کردیم و به دنیای بیرون قدم گذاشتیم و گفتیم: «مرا استخدام کن، من از پس آن شغل برمی آیم»، «با من ازدواج کن، تا آخرش با تو هستم»، «به من اعتماد کن، از پس این مسئولیت برمی آیم» بزرگ نشدیم؟ آیا از طریق پذیرش مسئولیتی که سال ها با انجام نقش های والدی، اجتماعی، رابطه ای و امانتداری اعمال شده است، بزرگ نشده ایم؟ و با این همه، از افراد حاضر در کارگاه هایم که افرادی معقول، جاافتاده و مسئولیت پذیر نیز بوده اند، پرسیده ام، «کجا به رشد نیاز داری؟» چرا هنوز هیچ کس از من نخواسته است تا این پرسش را توضیح دهم؟ چرا هنوز هیچ کس اعتبار این پرسش را به چالش نکشیده است؟ چرا هنوز هیچ کس اعتبار این تمرین را مورد تردید قرار نداده است و چرا همه فورا در عرض چند دقیقه شروع به نوشتن کرده اند؟ خب چگونه است که ما این همه نقش های بالغ را ایفا می کنیم و باز در اعماق قلب خود می دانیم که هنوز به رشد نیاز داریم؟ برای جوامع سنتی که درک مبهمی از این سیاره چرخان دارند، از حملات محیط های طبیعی، شرایط سخت و انواع عوامل خصمانه جان به در برده اند، بزرگ شدن موضوع مرگ و زندگی بود.