کتاب بازگشت شازده کوچولو

The Return of the Young Prince
کد کتاب : 52778
مترجم :
شابک : 978-6226805575
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

بازگشت شازده پسر
The Return of the Young Prince
کد کتاب : 30008
مترجم :
شابک : 978-6004610919
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

بازگشت شازده پسر
The Return Of The Young Prince
کد کتاب : 92942
مترجم :
شابک : 978-6229656846
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب بازگشت شازده پسر اثر الخاندرو گیلرمو روئمز

ادای احترامی زیبا به پرفروش ترین کتاب بین المللی شازده کوچولو با تصاویر سفارشی ویژه توسط هنرمند برنده جایزه پیتاری پستی

تعداد کمی از داستان ها به اندازه شازده کوچولو توسط کودکان و بزرگسالان به طور گسترده خوانده می شوند و مورد توجه جهانیان قرار می گیرند. اما حتی شاهزاده هایی از سیارات دور در نهایت بزرگ می شوند. شاهزاده جوان دیگر از سیاره کوچک خود راضی نیست، یک بار دیگر برای کاوش در جهان به راه می افتد.

و بدین ترتیب سفر قابل توجه دیگری به رازها و لذت های زندگی معنادار آغاز می شود. افسانه ای جذاب برای همه ی سنین، این دنباله ی فوق العاده از کلاسیک محبوب سرشار از عشق و خرد است، جشنی واقعی از زندگی آن گونه که باید با تمام زیبایی و شادی آن زندگی کرد. ادای احترامی زیبا به پرفروش ترین کتاب بین المللی شازده کوچولو، با تصاویر سفارشی ویژه توسط هنرمند برنده جایزه پیتاری پستی.

تعداد کمی از داستان ها به اندازه شازده کوچولو توسط کودکان و بزرگسالان به طور گسترده خوانده می شوند و مورد توجه جهانیان قرار می گیرند. اما حتی شاهزاده هایی از سیارات دور در نهایت بزرگ می شوند. شاهزاده جوان دیگر از سیاره کوچک خود راضی نیست، یک بار دیگر برای کاوش در جهان به راه می افتد. و بدین ترتیب سفر قابل توجه دیگری به رازها و لذت های زندگی معنادار آغاز می شود.

کتاب بازگشت شازده پسر

الخاندرو گیلرمو روئمز
الخاندرو گیلرمو روئمز (Alejandro Guillermo Roemmers) در سال 1958 در بوئنوس آیرس متولد شد. یک بازرگان موفق، با انتشار "بازگشت شاهزاده جوان"، او را به عنوان نویسنده به رسمیت شناخته و به صورت بین المللی به ارمغان آورد. او در بوینوس آیرس، آرژانتین زندگی می کند.
قسمت هایی از کتاب بازگشت شازده پسر (لذت متن)
وقتی جوون می شیم، پا به دنیای بیرون می ذاریم و متوجه می شیم دنیا با چیزی که پدر مادرهامون برامون مجسم کردن خیلی تفاوت داره. حداقل در مورد اون دسته از ماها که خوش شانس بودیم و برامون قصه ی جن و پری و جادوگر و شازده و شاهزداه خانم محبوس در قلعه ها رو تعریف کردن. درست لحظه ای که با خودخواهی، درک نشدن، خشونت و مکر و فریب روبه رو می شیم، شروع به دفاع کردن از خودمون می کنیم و دو دستی معصومیتمون رو می چسپیم، ولی مسایلی مثل بی عدالتی، خشونت، پوچی و نبود عشق، ما رو آزار می دن. سرانجام به جای این که نور و روشنایی روحمون رو در بر بگیره، روح ما در قالب واقعیتی زجرآور و با سرعت زیاد به لرزه در میاد.