کتاب در جستجوی فردی

Looking for an individual
کتاب حاضر ترجمه بخشی از کتاب"desert memories" است.
کد کتاب : 7136
مترجم :
شابک : 9789648578386
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 90
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب در جستجوی فردی اثر آریل دورفمن

«آریل دورفمن» نویسنده آمریکایی شیلیایی متولد آرژانتین است که کتابهایش به بیش از پنجاه زبان منتشر شده و نمایشنامه های وی در بیش از صد کشور جهان اجرا شده است. رمان ها ، شعرها ، مقاله ها ، نمایشنامه ها ، داستان ها و فیلمنامه های او جوایز زیادی را از آن خود کرده است. از جمله کارهای وی می توان به نمایشنامه های مرگ و دوشیزه و پورگاتوریو ، رمان های بیوه ها و کنفیدنز و خاطرات عنوان جنوب ، نگاه به شمال و تغذیه رویاها اشاره کرد. از آخرین کتاب های وی می توان به رمان "ارواح داروین" اشاره کرد.او در فعالیت های مهم در سراسر جهان شرکت می کند ، از جمله مشارکت مکرر در روزنامه های نیویورک تایمز و نیویورک ریویو. داستان های او در نیویورکر ، اقیانوس اطلس ، هارپرز ، پلی بوی ، فهرست سانسور و بسیاری دیگر از مجلات و مجلات ظاهر شده است. وی که یک فعال برجسته حقوق بشر است ، با همسرش آنگلیکا در شیلی و دورهام ، کارولینای شمالی زندگی می کند ، جایی که وی استاد ادبیات والتر هینز پیج در دانشگاه دوک است.

راجع به خط اصلی فکری کتاب های او باید گفت که تماما با دغدغه های سیاسی در آمیخته اند. آنچنان که از یک نویسنده شیلیایی انتظار دارید.

کتاب در جستجوی فردی

آریل دورفمن
آریل دورفمان، زاده ی ۶ می ۱۹۴۲، نویسنده، نمایشنامه نویس، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر اهل شیلی و آمریکا است. دورفمن در بوینس آیرس چشم به جهان گشود. کمی پس از تولد آریل، خانواده اش به آمریکا نقل مکان کردند و او ده سال از دوران کودکی خود را در ایالات متحده گذراند. دورفمن به همراه خانواده در سال ۱۹۵۴ به شیلی رفت. او پس از حضور در دانشگاه شیلی در سال ۱۹۶۶ با آنگلیکا مالیناریچ ازدواج کرد و در سال ۱۹۶۷ به شهروندی شیلی درآمد، به همین خاطر از او بیشتر به عنوان نویسنده ای شیلیایی یاد می کنند. از دورفم...