کتاب شناخت درمانی برای شناخت درمان گر

Experiencing CBT from the Inside Out
کد کتاب : 30090
مترجم : امیرپاشا کاظمی
شابک : 978-6229649022
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 298
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شناخت درمانی برای شناخت درمان گر اثر جیمز بنت لوی

این کتاب کار جذاب و معتبر، درمانگران و دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا در مداخلات معاصر CBT هوش فنی ایجاد کنند و در عین حال مهارت‌های خودآگاهی و روابط درمانی خود را عمیق‌تر کنند. خود تمرینی/ خود بازتابی (SP/SR)، یک استراتژی آموزشی مبتنی بر شواهد، در 12 ماژول با توالی دقیق ارائه شده است. درمانگران با شناسایی، فرمول‌بندی و رسیدگی به یک مشکل حرفه‌ای یا شخصی با استفاده از CBT و تأمل در تجربه، هدایت می‌شوند تا مهارت‌های خود را افزایش دهند. فرمت کتاب در اندازه بزرگ استفاده از 34 کاربرگ و فرم قابل تکرار را آسان می کند. خریداران همچنین به یک صفحه وب دسترسی پیدا می کنند که در آن می توانند مطالب قابل تکرار را دانلود و چاپ کنند.

این کتاب با ترکیب مهارت و همدلی به حداکثر توانایی، هم کارورزان و هم درمانگران با تجربه را در مسیر استفاده از تمرین‌های مبتنی بر شواهد CBT برای توسعه حرفه‌ای و رشد شخصی خودشان همراهی می‌کند. نویسنده، بنت-لوی، و همکارانش از طریق تمرین‌های منطبق و متمرکز بر تجربه، خواننده را یاری می‌دهند تا "رویکردهای قدیمی" و محدودیت‌های زندگی خود را شناسایی کنند و "رویکردهای جدید" را برای خود ایجاد نمایند. نتیجه این تلاش ارتقاء همدلی با مراجعانی است که در طول فرآیند درمان (که اغلب خستگی‌آور است) با مشکلات روبه‌رو می‌شوند. همچنین، این کار منجر به افزایش هماهنگی جلسات درمان و بهبود کیفیت زندگی درمانگران می‌شود.

کتاب شناخت درمانی برای شناخت درمان گر

جیمز بنت لوی
دکتر جیمز بنت لوی، استاد بهداشت روان و بهزیستی روانشناختی در دانشگاه سیدنی استرالیا است. وی به عنوان یک مربی روان درمانی، در 22 کشور تدریس کرده است و یکی از محققان منتشر شده در زمینه آموزش درمانگر است.
دسته بندی های کتاب شناخت درمانی برای شناخت درمان گر