کتاب تله های زندگی و روابط صمیمی

Hidden Learning
راهنمای صمیمیت در روابط
کد کتاب : 96400
مترجم : لیدا صباغ کرمانی
شابک : 978-6227939187
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 190
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب تله های زندگی و روابط صمیمی اثر بروس استیونس

در آخر! راز در مورد روابط عاشقانه آشکار است. "یادگیری عاطفی" چیزی است که ما می دانیم اما کلماتی برای بیان نداریم. یادگیری زودهنگام، به عنوان یک نوزاد یا کودک، نشان می دهد که چگونه ما برای صمیمیت ارتباط برقرار کرده ایم.
این کتاب نکات عملی برای کشف متن یادگیری عاطفی منحصر به فرد شما، نحوه تأثیرگذاری آن بر هر چیزی که برای شما مهم است و چگونگی تغییر آن از طریق تثبیت مجدد حافظه ارائه می دهد - یک کشف مهم از علوم اعصاب.
بینش های طرحواره درمانی و انسجام درمانی با مثال های بالینی مفید و اصول درمانی روشن منتقل می شود. ممکن است شما را شگفت زده کند اما این کتاب بیش از آنچه که وعده می دهد ارائه می دهد.
دکتر بروس ای. استیونز (PhD دانشگاه بوستون، 1987) یک روانشناس بالینی و قانونی تایید شده است که بیش از بیست سال در کمک به زوج ها تخصص داشته است. او هفت کتاب برای ناشران برجسته مانند Random House، Harper Collins، PsychOz Publications، Australian Academic Press و Wiley-Blackwell نوشته است. او کارگاه های حرفه ای بی شماری برگزار کرده است و یک مربی پیشرفته در طرحواره درمانی برای زوج ها و افراد است. او دارای سمت آکادمیک ویکینگ پروفسور پیری و الهیات عملی در دانشگاه چارلز استورت، کانبرا، استرالیا است.

کتاب تله های زندگی و روابط صمیمی

بروس استیونس
دکتر بروس استیونس ، رئیس فعلی موسسه کریس پیری و الهیات عملی در دانشگاه چارلز استورت در کانبرا، استرالیا است. او یک روانشناس بالینی و پزشکی قانونی است و بیش از بیست سال تجربه عمل خصوصی دارد.
قسمت هایی از کتاب تله های زندگی و روابط صمیمی (لذت متن)
انعکاس زمینه های زندگی شما در «زمان حال» دیده می شود. تاثیر همه اتفاقات گذشته در زمان حال قابل مشاهده است. وقت و زمانی را که شما برای بررسی زمینه های زندگی تان صرف می کنید، هدر نخواهد رفت. لازم است ما از هر چیزی که ممکن است کمک کند تا زمینه های نسل های گذشته و خانوادگی را مورد آزمون قرار دهیم، قدردانی کنیم، و این کار نیاز به یک تمرکز و توجه وسیع دارد، تا بعدا قسمت های مهم را انتخاب کرده و به آن ها بپردازیم. در مراحل بعدی با تمرکز بر طرح واره ها و ابعاد یادگیری پنهان به کاوش درباره آن چه به خصوص متعلق شماست، با توجه به همین اتفاق های زندگی تان خواهیم پرداخت؛ سپس تمرکز کلی بر روی طرح واره ها یا محدوده های یادگیری پنهان را کمتر می کنیم، تا سرانجام بتوانید یک جمله واحد را برای بیان یادگیری پنهان خاص خودتان بیابید.