کتاب تربیت آسان

No-Drama Discipline
کد کتاب : 30170
مترجم : امیرعلی محمودی
شابک : 978-6006544328
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 390
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

تربیت بدون قشقرق
No-Drama Discipline
روش کامل مغز برای آرام کردن آشوب و پرورش ذهن در حال رشد کودک
کد کتاب : 76185
مترجم :
شابک : 978-6226652773
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تربیت آسان اثر دنیل جی سیگل

"دانیل جی سیگل" ، دکتر روانشناس اعصاب و روان تحسین شده بین المللی بر اساس نیو یورک تایمز و متخصص والدین مبتنی بر مغز همچنین "تینا پین برایسون" استاد برای مدیریت و کاهش تنش در تعاملات شما با بچه هایتان کتاب «تربیت آسان» را نوشته اند .

هدف این کتاب ساده است: با تدوین مجموعه ای از اصول و استراتژی ها بر اساس پویایی خانواده خود ، در مدریت خودکار خود در خانه کمتر نظم و انضباط سخت گیرانه را در نظر بگیرید. این داستان ها ، تأملات و تمرینات به شما کمک می کند تا در مورد نحوه برقراری ارتباط با فرزندان خود عمیق تر فکر کنید و فرصت هایی را برای حل صلح آمیز مشکلات آنها فراهم کنید.

برخی از مهارتهایی که خواهید آموخت:
- تدوین استراتژی های واضح و سازگار برای پاسخ به رفتارهای نادرست.
- با اتصال و ایجاد آرامش از حالت خشم به سمت آرامش حرکت کنید.
- درک کنید که چگونه علوم اعصاب بر تصمیمات انضباطی شما تأثیر می گذارد.
- نکاتی را تمرین کنید تا در نظم و انضباط خود محکم و ثابت قدم بمانید.
- در مورد نحوه ارتباط با دیگران ، نحوه کنار آمدن با شرایط دشوار و همچنین کنترل احساسات و انگیزه ها ، به او درس زندگی دهید.
- با قالب تعاملی ، نکته نویسی درگیر شوید تا ایده ها را در رویکرد شخصی خود ادغام کنید.

کتاب تربیت آسان

دنیل جی سیگل
دنیل جی سیگل (متولد 17 ژوئیه 1957) استاد بالینی روانپزشکی در دانشکده پزشکی UCLA و مدیر اجرایی انستیتوی میندزایت است.دانیل جی سیگل مدرک پزشکی خود را از دانشکده پزشکی هاروارد دریافت کرد و تحصیلات پزشکی خود را در دوره فوق لیسانس در UCLA با آموزش در کودکان و روانپزشکی کودک، نوجوان و بزرگسال انجام داد.وی به عنوان یک پژوهشگر ملی تحقیقات سلامت روان در UCLA خدمت کرد و به بررسی تعامل خانواده با تأکید بر چگونگی تأثیر تجربیات دلبستگی بر احساسات، رفتار، حافظه اتوبیوگرافیک و روایت پرداخت.
قسمت هایی از کتاب تربیت آسان (لذت متن)
بهترین نحو ممکن، از جمله مهم ترین لحظات زندگی است. هنگامی که جانی های تربیت فرزندان در برابر تان قرار می گیرند، که حتما این گونه خواهد بود، می توانید بدون ترس و هراس از نحوه صحیح تربیت کودکاد، با آنان ارتباط برقرار کنید و رفتار خود را در راستای ارج نهادن به بنیان خانواده تنظیم کنید اگر شما به عنوان آموزگار، روانشناس با مربی ورزشی، مسئولیت تربیت و پروش صحیح فرزندانتان را بر عهده دارید، متوجه خواهید شد که روش های ذکر شده در این کتاب، علاوه بر کودکانتان، برای دانش آموزان مراجعان و ورزشکاران شما بر کار آمد خواهد بود

یافته های اخیر درباره مغز، اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی مراقبت از فرزندانمان، نیازهای آنان و تربیت آنها در اختیارتان می گذارد؛ به طوری که فرایند رشدشان با سرعت بهینهایی مواجه شود. ما این کتاب را برای کسانی نوشته ایم که برای کودکان خود ارزش قائلند و به عشق ورزیدن، آگاهی علمی و راهبردهای موثر و رشد آنان اهمیت می دهند. ما در سرتاسر این کتاب از واژه والدین استفاده کرده ایم، اما اگر شما پدربزرگ، مادربزرگ، معلم یا هر شخص دیگری هستید که مسئولیت نگهداری یک کودک را بر عهده دارید، نیز می تواند بهره کافی از این کتاب را ببرید. زندگی ما با همکاری، بسیار هدفمند خواهد شد که البته همین همکاری با گردهم آمدن بزرگسالان، به منظور تربیت و پرورش فرزندانشان در روزهای نخستین زندگی کودکان، غر می شود امیدواریم همه کودکاندارای قیمی داشته باشند که برای زندگی آنان ارزش قائل شوند و در صورت نیاز، آنها را برای کسب مهارت های زندگی و برقراری ارتباط صحیح تربیت کنند.