کتاب درمان اضطراب

The Anxiety Cure
(برنامه ای 8 مرحله ای برای غلبه بر اضطراب)
کد کتاب : 30171
مترجم :
شابک : 978-9648234848
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 236
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب درمان اضطراب اثر رابرت ال دوپونت

کتاب وقتی اضطراب حمله می کند نوشته دیوید دی برنز، راهکارهایی را ارائه می دهد تا بدون استفاده از هر گونه دارو، استرس و اضطراب خود را درمان کنید.
استرس و اضطراب یک نوع اختلال است که در بعضی موارد در صورت شدت آن می تواند فرد را فلج می کند و اجازه انجام هیچ کاری را به شما نمی دهد.
حتما تا به حال این تجربه را داشته اید که هنگام بروز برخی اتفاقات و حوادث دچار اضطراب شوید. برای اینکه استرس و اضطراب خود را تحت کنترل درآورید و شدت آن مانع فعالیت هایتان نشود بهتر است کتاب وقتی اضطراب حمله می کند (When panic attacks) را انتخاب کنید. مهارت های شناخت درمانی کمک می کند تا ناامیدی و ناتوانی، احساسات و هیجانات منفی، خشم، کینه، اضطراب، افسردگی، فشارهای روانی، خجالت، فشارهای روانی و عدم اعتماد به نفس جایی در درون شما نداشته باشند.

کتاب درمان اضطراب

رابرت ال دوپونت
رابرت ال دوپونت (Robert L. DuPont) (زاده 25 مارس 1936 در تولدو ، اوهایو) یک روانپزشک آمریکایی است که به دلیل وکالت خود در زمینه سوء مصرف مواد شناخته شده است. وی رئیس موسسه رفتار و سلامت است که ماموریت وی "کاهش استفاده از مواد مخدر غیرقانونی" است. وی تاکنون کتابهایی از جمله بردگی شیمیایی: درک اعتیاد و متوقف کردن بیماری همه گیر مواد مخدر، مغز خودخواهانه: آموزش اعتیاد و همچنین آزمایش داروهای آزمایشگاهی در تنظیمات درمانی ، آزمایش دارو در مدارس و آزمایش مواد مخدر در تنظیمات تصحیح، منتشر شده توسط ب...