کتاب تسخیر عمارت هیل

The Haunting of Hill House
  • 15 % تخفیف
    189,000 | 160,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: خوب خوب
    نویسنده:
کد کتاب : 30235
مترجم :
شابک : 978-6226513708
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1959
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

عمارت اشباح
The Haunting of Hill House
کد کتاب : 63702
مترجم :
شابک : 978-6222343804
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 218
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1959
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تسخیر عمارت هیل اثر شرلی جکسون

"تسخیر عمارت هیل"،کتاب هیجان انگیز و ترسناکی است که توسط نویسنده ای که به تعریف ژانر ترسناک کمک کرده است،نوشته شده. این کتاب برای اولین بار در سال 1959 منتشر شد ، "شرلی جکسون" با کتاب "تسخیر عمارت هیل" که یک اثر کامل در ژانر ترسناک بود ،شناخته شده است. این کتاب داستان چهار سالک است که به یک تپه ی بدنام غیر دوستانه به نام هیل هاوس می رسند. عمارت هیل، یک عمارت است که مکانش هرگز مشخص نشده است و مابین تعدادی از تپه ها قرار گرفته است. داستان حول محور چهار شخصیت اصلی است.
دکتر مونتاگ امیدوار است که شواهد علمی در مورد وجود ماوراالطبیعه پیدا کند. او عمارت هیل را برای یک تابستان اجاره می کند و چند نفر را که به دلیل تجربیاتشان در حوادث ماورا الطبیعه انتخاب کرده است به عنوان مهمان خود دعوت می کند. از این میان فقط النور و تئودورا قبول می کنند. آن ها به خانه سفر می کنند ، جایی که النور و تئودورا در انزوا با مونتاگ و لوک زندگی می کنند. دکتر مونتاگ ، یک دانشمند غیبی است که به دنبال شواهد محکم و فریبنده است. تئودورا ، دستیار صمیمی او است . النورا ، یک زن جوان تنها و شکننده است که با وقایع مربوط به ارواح آشناست و لوک ، وارث آینده هیل هاوس است. در ابتدا ، به نظر می رسد که آن ها در مقصد خود فقط یک برخورد شبح وار با پدیده های غیر قابل توضیح دارند، اما هیل هاوس قدرت های خود را جمع می کند و به زودی یکی از آن ها را به عنوان طعمه ی خود انتخاب می کند.

کتاب تسخیر عمارت هیل


ویژگی های کتاب تسخیر عمارت هیل

نامزد دریافت جایزه ی ملی کتاب آمریکا سال ۱۹۶۰

شرلی جکسون
شرلی جکسون، زاده ی 14 دسامبر 1916 و درگذشته ی 8 آگوست 1965، نویسنده ای آمریکایی بود که بیشتر به خاطر داستان های وحشت و معمایی خود شناخته می شود. جکسون به دانشگاه سیراکیوز در نیویورک رفت و به فعالیت در مجله ی ادبی دانشگاه روی آورد. او در همین دانشگاه با همسر آینده اش، استنلی ادگار هایمن آشنا شد. جکسون در طول دوران حرفه ای خود که بیش از دو دهه به طول انجامید، شش رمان، دو شرح حال و بیش از دویست داستان کوتاه را به رشته ی تحریر درآورد.
نکوداشت های کتاب تسخیر عمارت هیل
The books that have profoundly scared me...are few....But Shirley Jackson's The Haunting of Hill House beat them all...It scared me as a teenager and it haunts me still.
کتابهایی که مرا به شدت ترساندند ... کم هستند ... اما شرلی جکسون با کتاب تسخیر عمارت هیل همه آن ها را شکست داد ... این کتاب از نوجوانی مرا ترساند و همچنان مرا تعقیب می کند.
Neil Gaiman, author of Norse Mythology

[One of] the only two great novels of the supernatural in the last hundred years.
[یکی] از تنها دو رمان بزرگ ماوراالطبیعه در صد سال گذشته.
Stephen King

Each cover does a pretty spectacular job of evoking the mood of the title in bold, screenprint-style iconography.
هر جلد یک کار کاملا تماشایی انجام می دهد تا روحیه عنوان کتاب را برجسته نگه دارد و اثرانگشت و سبک خاص خود را ایجاد کند.
Dan Solomon, Fast Company

قسمت هایی از کتاب تسخیر عمارت هیل (لذت متن)
هیچ موجود زنده ای نمی تواند برای مدت طولانی به طور خالص و با سلامت عقل، تحت شرایط واقعیت مطلق ادامه دهد؛ حتی فرضیه ای توسط برخی مطرح است که چکاوکها و جیرجیرک ها نیز خواب می بینند. خانه هیل، عاقل نیست، خودش در برابر تپه های خود ایستاده، و تاریکی را در درون خود نگه داشته است. هشتاد سال این چنین ایستاده بود و ممکن است هشتاد سال دیگر نیز بایستد. در داخل، دیوارها به صورت عمود ادامه دارند، آجرها به طور مرتب در کنار هم قرار دارند، کفها محکم و درها به طور محسوسی بسته هستند. سکوت به طور پیوسته در برابر چوب و سنگ خانه هیل در جریان است، و هرچه که در آنجا قدم می زد، تنها قدم می زد. دکتر جان مونتاگو دکتر فلسفه بود. وی مدرک خود را در انسان شناسی گرفته بود، و یک احساس مبهمی در این زمینه داشت، گویی می تواند به میل واقعی خود یعنی آنالیز جلوه های ماوراء طبیعی نزدیک شود. وی در مورد استفاده از عنوان مدرک خود کاملا تردید داشت، زیرا تحقیقات وی کاملا غیرعلمی بود، وی امیدوار بود جریانی از احترام، حتی اعتبار علمی، را از تحصیلات خود قرض بگیرد. از نظر مالی و همچنین مباهات، برای او معامله با ارزشی بود، او برای اجاره کردن خانه هیل به مدت سه ماه، مرد گدایی نبود، اما انتظار داشت که زحماتش را در این تعقیب با شور و هیجان با انتشار کار قطعی خود در مورد دلایل و عوامل اختلالات روانی در خانه ای که معمولا تحت عنوان “تسخیر شده” شناخته می شود، کاملا جبران کند. او در تمام زندگی به دنبال خانه ای که واقعا تسخیر شده باشد، بود. هنگامی که درباره خانه هیل شنید در ابتدا مشکوک بود، سپس امیدوار، و بعد از آن خستگی ناپذیر، حالا که خانه را پیدا کرده بود، رهایش نمی کرد.