کتاب اهداف

Goals
(چگونه بیش ترین بهره را از زندگی تان ببرید)
کد کتاب : 30348
مترجم :
شابک : 978-6226829359
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 126
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اهداف اثر زیگ زیگلار

آیا برای شما پیش آمده که فعالیت را با دستاورد اشتباه بگیرید؟ در کتاب اهداف، نویسنده و سخنران افسانه ای ، زیگ زیگلار به شما می آموزد که چگونه بیش ترین بهره را از زندگی تان ببرید. وی اشاره می کند که شخص نمی توان به هدفی که وجود ندارد شلیک کند و اینکه هر فرد می تواند کسی باشد و بیشتر کار کند و بیشتربه دست بیاورد، ولی نه به شکل یک عمومیت سرگردان، بلکه به صورت یک اختصاصیت با معنی. نگارنده به چهار دلیل که چرا مردم هدف تعیین نمی کنند، اشاره کرده وسپس نه قدم اساسی در تعیین اهداف را به خواننده می آموزد و با جمله ی تعیین هدف، نصف راه رسیدن به آن است، مخاطب خود را به انجام آن ترغیب می کند.
بعد از آموختن گام های تعیین هدف، زیگلار خواننده را مستقیما به سمت عمل می برد و سیزده متغیر در فرمول دستیابی به اهداف را شناسایی می کند. وی معتقد است اقدامات روزانه زمانی شروع به جواب دادن می کنند که فرد بر ایده سوار شده و از دستور العمل ها پیروی کند و در نهایت به این شکل به اهداف خود دست یابد.
سبک نگارش زیگ زیگلار به این صورت است که حکایات و جملات کوتاه و بار انگیزشی زیادی را به خواننده ارائه می کند. آنچه که در مورد این کتاب، مخاطب را به وجد خواهد آورد، میزان عملی بودن آن است. زیگلار فرآیندهای تعیین نمودن و رسیدن به هدف را به گام های کوچک و قابل دسترسی تبدیل کرده و به شکل فعالیت های روزانه در اختیار مخاطب قرار می دهد. بنابراین چه خواننده از افرادی باشد که سال ها آثار زیگ زیگلار را دنبال کرده و چه برای نخستین بار با او آشنا شود، این کتاب تجربه ایست که زندگانی او را تغییر خواهد داد.

کتاب اهداف

زیگ زیگلار
هیلاری هینتون "زیگ" زیگلار زاده ۶ نوامبر ۱۹۲۶ و درگذشته ۲۸ نوامبر ۲۰۱۲ ، نویسندهٔ آمریکایی و فروشنده حرفه‌ای بود.
قسمت هایی از کتاب اهداف (لذت متن)
در این کتاب کشف می کنید: • چگونه به انسانی «خاص و هدفمند» تبدیل شوید؛ نه انسانی «معمولی و سردرگم». • چهار دلیل اصلی که افراد به اهدافشان نمی رسند، کدام است. • تفاوت بین فعالیت و پیشرفت را کشف کنید. • درمی یابید که چگونه بیش ترین بهره را از زندگی ببرید. در این کتاب با مطالعه داستان های موفقیت، سرشار از نگرش مثبت خواهید شد و متقاعد می شوید که هدف گذاری در زندگی نتیجه می دهد! این کتاب، شامل دستورهای گام به گامی است که به شما نشان می دهد چگونه هدف گذاری کنید و به هر هدفی که می خواهید، برسید. هدف گذاری نتیجه می دهد و موفقیت، ارزش صرف زمان و انرژی را دارد؛ اما این برای دستیابی به برتری مداوم در زندگی کافی نیست. وقتی زیگ زیگلار معلم شما باشد، چاره ای جز رسیدن به تک تک اهدافی که تعیین می کنید، نخواهید داشت.