کتاب رهایی از اضافه وزن

The Weight Escape
(چگونه رژیم گرفتن را متوقف و زندگی کردن را آغاز کنیم)
کد کتاب : 30784
مترجم :
شابک : 978-6007152546
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 406
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب رهایی از اضافه وزن اثر مجموعه ی نویسندگان

"رهایی از اضافه وزن" کتابی است از مجموعه ی نویسندگان از جمله دکتر "راس هریس"، "ژوزف سیاروچی" و "آن بیلی" که به ما آموزش می دهد "چگونه رژیم گرفتن را متوقف و زندگی کردن را آغاز کنیم".
به جای رژیم های سخت و حساب کردن هر روزه ی کالری ، نویسندگان کتاب "رهایی از اضافه وزن" نشان می دهند که چگونه غذا خوردن آگاهانه، راز مدیریت طولانی مدت وزن به حساب می آید.
دکتر "راس هریس"، "ژوزف سیاروچی" و "آن بیلی"، رویکردی جامع برای سلامتی و کاهش وزن با استفاده از روش مبتنی بر ذهن آگاهی که پذیرش و تعهد درمانی (ACT) نام دارد، پیشنهاد می کنند. آن ها فراتر از برنامه ریزی های غذایی و محاسبه ی کالری می روند و توضیح می دهند که چگونه می توانید توجه را در شیوه زندگی و عادات غذایی خود ، با تمرکز بر موانع ذهنی که مانع ایجاد و تحقق اهداف ما می شوند ، به کار گیرید. آن ها به شما نشان می دهند که چگونه کارهای زیر را از طریق فعالیت های کاربردی و به شکل شخصی سازی شده انجام دهید:
برای خود هدف تعیین کنید و مسیر زندگی خود را مشخص کنید. بر عادت های بد غلبه کنید و خود را کنترل کنید. با هوس ها و ویارهای غذایی و شرایط سخت کنار بیایید. خود را بپذیرید و این پذیرفتن را گسترش دهید.
این کتاب مهارت هایی را فراهم می کند که نه تنها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن ، بلکه برای حفظ وزن و احساس خوشبختی تا پایان عمر به آن نیاز دارید.
اگر به دنبال یک کتاب رژیم غذایی جامع و مناسب هستید، "رهایی از اضافه وزن" را از دست ندهید!

کتاب رهایی از اضافه وزن

دسته بندی های کتاب رهایی از اضافه وزن
قسمت هایی از کتاب رهایی از اضافه وزن (لذت متن)
اغلب ما به نحوی زندگی می کنیم که انگار قرار است تا ابد زنده باشیم. منتطریم روزی به اندازه کافی خوب باشیم یا روزی آنقدر لاغر شده باشیم که بتوانیم به خودمان اجازه زندگی دوباره بدهیم. چه می شود اگر مجبور نباشیم برای آغاز یک زندگی پربار در همین لحظه تا رسیدن به وزن ایده آل صبر کنیم. زیستن در لحظه ممکن است از سخت ترین کارها باشد.