کتاب ذهن آگاهی در رفتارهای اعتیاد آور

The Mindfulness Workbook for Addiction
کد کتاب : 37714
مترجم :

شابک : 978-6007152188
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ذهن آگاهی در رفتارهای اعتیاد آور اثر ربکا ای ویلیامز

اگر با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید، بدانید که تنها نیستید. رفتارهای اعتیادآور اغلب نتیجه از دست دادن است - از دست دادن شغل، مرگ یکی از عزیزان، یا حتی پایان یک رابطه عاشقانه. اگر شما هم مانند بسیاری دیگر هستید، ممکن است به مواد مخدر، الکل یا سایر رفتارهای آزاردهنده روی آورده باشید تا از درد ناشی از دست دادن جلوگیری کنید. اما این فقط روند بهبودی را به تاخیر می اندازد و در نهایت می تواند منجر به یک چرخه مخرب شود که باعث می شود احساس به دام افتادن داشته باشید. بنابراین، چگونه می توانید آزاد شوید؟

کتاب "ذهن آگاهی در رفتارهای اعتیاد آور" به شما کمک می کند تا ریشه رفتارهای اعتیادآور خود را شناسایی کنید و در عین حال راهبردهای مقابله ای سالمی را برای مقابله با استرس، اضطراب و افسردگی که می تواند از تجربه فقدان ناشی شود، ارائه دهید. با این تمرینات قدرتمند ذهن آگاهی و نکات سبک زندگی، می توانید برای شروع درمان، رفتارهای اعتیادآور را با رفتارهای سالم جایگزین کنید.
این کتاب کار به شما کمک می کند:
عملکردی را که اعتیاد شما انجام می دهد مشخص کنید
مهارت های مقابله ای سالم را برای مقابله با از دست دادن توسعه دهید
افکار و احساسات خود را بپذیرید
اجتناب از "محرک" اعتیاد
روابط شکست خورده را درمان کنید و یک سیستم پشتیبانی بسازید

مهارت های ذهن آگاهی در این کتاب کار به شما این امکان را می دهد که غم خود را پردازش کنید و اعتیاد خود را با رفتارهای مقابله ای سالم جایگزین کنید.

کتاب ذهن آگاهی در رفتارهای اعتیاد آور

ربکا ای ویلیامز
دکتر ربکا ای ویلیامز، نویسنده و روانشناس بالینی برنده جایزه، متخصص در بهبود بیماری های روانی و اعتیاد است. وی مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه هاروارد و دکترای خود را از دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا دریافت کرد. وی در حال حاضر مدیر کلینیک کلینیک سلامتی و غنی سازی حرفه ای سیستم بهداشت و درمان جانبازان سن دیگو است. علاوه بر این، او استادیار بالینی در گروه روانپزشکی در دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو، عضو هیئت علمی کمکی در دانشگاه سن دیگو، و از نویسندگان زوج درمانی برای اعتیاد به الکل است. او ...
دسته بندی های کتاب ذهن آگاهی در رفتارهای اعتیاد آور
نکوداشت های کتاب ذهن آگاهی در رفتارهای اعتیاد آور
Using insightful exercises and practical, real-life examples, Rebecca Williams and Julie Kraft lay a solid and accessible foundation for using mindfulness and inquiry to help us heal from addiction
ربکا ویلیامز و جولی کرافت با استفاده از تمرین های روشن فکرانه و مثال های عملی و واقعی، پایه ای محکم و در دسترس برای استفاده از ذهن آگاهی و تحقیق برای کمک به درمان اعتیاد ایجاد کردند.
Katy Cryer, MS

Mindfulness is such a powerful recovery tool. This workbook creates a beautifully accessible set of practices for supporting sustained recovery. Perfect for beginners or those experienced in mindfulness and therapy. A wonderful addition for any therapist or person seeking recovery.
ذهن آگاهی ابزار بازیابی قدرتمندی است. این کتاب کار مجموعه ای از روش ها را برای پشتیبانی پایدار ایجاد می کند. ایده آل برای مبتدیان و یا کسانی که تجربه در ذهن آگاهی و درمان دارند. یک مکمل فوق العاده برای هر درمانگر یا فردی که به دنبال بهبودی است.
Celisa Flores, PsyD, NBCC, E-RYT

قسمت هایی از کتاب ذهن آگاهی در رفتارهای اعتیاد آور (لذت متن)
اگر درگیر رفتارهای اعتیادآورید، این کتاب مناسب شما و همۀ کسانیست که می خواهند اقدام درمانی خود را آغاز کنند و همچنین آن هایی که در مسیر بهبودی قرار دارند و می خواهند مهارت های احساسی و اجتماعی خود را گسترش دهند. این کتاب به گونه ای طراحی شده است تا به شما در یافتن بهبودی و سلامت بلندمدت کمک کند.