کتاب پرورش حافظه و تقویت یادگیری

Max Your Memory
کد کتاب : 18588
مترجم : میلاد کسائی
شابک : 978-6006591919
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پرورش حافظه و تقویت یادگیری اثر پاسکال میشلان

مجموعه ای از تمرینات ، استراتژی ها ، نکات و تکنیک های تیز کردن مهارت های حافظه ، Max Your Memory اولین برنامه بصری و بهبود دهنده حافظه است که به طور کامل با اینفوگرافیک نشان داده می شود.کتاب « پرورش حافظه و تقویت یادگیری » به نویسندگی « پاسکال میشلان » به شما کمک میکند حداکثر حافظه شما با تکنیک ها و آزمایشات برای تمرین نهایی مغز ، به تقویت قدرت حافظه کمک می کند. هر فصل تمرین شامل پازل ها ، بازی ها و تمرینات جذاب است که به شما کمک می کند حافظه فرد را از راه های کوچک و بزرگ تیزتر کنید. و ارزیابی های شخصی در ابتدای هر فصل به خوانندگان کمک می کند تا روند پیشرفت خود را ترسیم کنند. فعالیتهای زیادی در این کتاب برای آزمایش حافظه و آزمایش روشها وجود دارد.

« پرورش حافظه و تقویت یادگیری » یک برنامه حافظه آسان برای دنبال کردن ، جالب و ابتکاری را ارائه می دهد که برای افراد در هر سنی مفید است. تکنیک ها را قابل دسترسی و سرگرم کننده کرده است. برای هر کسی که می خواهد حافظه خود را افزایش دهد ، باید بخواند.

این کتاب صفحاتی با تصاویر رنگارنگ ، جذاب و فراوان به زیبایی چیده شده اند. تمرینات ساده ، در عین حال دارای دستورالعمل های ساده ای هستند. بسیاری از تمرینات شما را ملزم به نوشتن مطالب می کند.

کتاب پرورش حافظه و تقویت یادگیری

پاسکال میشلان
پاسکال فعالیت خود را به عنوان دانشمند پژوهش در علوم شناختی آغاز کرد. او تحقیقاتی را در دانشگاه های برتر (USC ، دانشگاه واشنگتن) انجام داد تا درک کند که مغز انسان چگونه می آموزد.وی با راه اندازی The Memory Practice، شرکتی که برای کمک به بزرگسالان در بهبود عملکرد و حفظ مهارت های شناختی خود، فاصله بین تحقیقات بنیادی و دنیای شرکت ها را در سال 2006 برقرار کرده است.پاسکال نویسنده Max Your Memory است و همکار نویسنده راهنمای SharpBrains برای Brain Fitness است.
دسته بندی های کتاب پرورش حافظه و تقویت یادگیری
قسمت هایی از کتاب پرورش حافظه و تقویت یادگیری (لذت متن)
عملکرد حافظه ی شما در طول زمان و عمر تغییر می کند. اگرچه توان ثبت اطلاعات جدید در مغز به مرور زمان اندکی کاهش می یابد، اتصال قطعات مختلف حافظه به یکدیگر برای تحلیل های پیچیده و تصمیم گیری های دشوار تقویت می شود.

دانستن نحوه ی تغیپر عملکرد حافظه در طول زمان برای استفاده ی بهینه از آن ضروری است. در کتاب «مغز من در گذر زمان به طور کامل به این موضوع مهم پرداخته ایم. . سر سر در پایان، ضمن تشکر از زحمات گروه ترجمه و تولید این کتاب ارزشمند، مطالعهی آن را به تمام افرادی که به توانمندیهای مغزی خود وابسته و علاقه مند هستند، اعم از دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، مدیران و پیشنهاد می کنم. امیدوارم مغزهای تربیت شدهی ایرانیان، زمینه ساز آینده ای روشن برای این سرزمین اهورایی شود.