کتاب مادری که کم داشتم

The Emotionally Absent Mother
راهنمایی برای خودسازی و یافتن عشق گم شده
کد کتاب : 29724
مترجم :
شابک : 978-6008091530
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مادری که کم داشتم اثر جاسمین لی کوری

آیا مادرتان سرش خیلی شلوغ بوده؟ ، یا خیلی خسته و یا بیشتر از آنکه بتواند پرورش مورد نیاز کودکی شما را تأمین کند بیرون از خانه بوده است؟ مردان و زنانی که در دوران کودکی کم مادری را تجربه کرده اند ، اغلب با روابط صمیمی مشکل دارند ، بخشی از این امر به دلیل عدم تأمین نیازشان به مراقبت از سمت مادر است. کتاب مادری که کم داشتم به شما کمک می کند تا درک کنید چه چیزی در دوران کودکی شما از دست رفته است ، و اینکه این فقدان چگونه به سرگذشت خود مادر شما مربوط می شود و همچنین چگونه می توانید "شکاف مادر" را پر کنید:

-با دلسوزی نسبت به خود و مادرتان گذشته را بررسی کنید.
-کودک درون خود را پیدا کنید و یاد بگیرید که خودتان مادر شوید.
گشودگی و پذیرش نسب به کهن الگوی مادر خوب داشته باشید.
به دوستان و عزیزانتان برای پشتیبانی ، راهنمایی و سایر عناصر خوب مادر شدن که از دست داده اید اجازه دهید.
جاسمین لی کوری ، روان درمانگر ، از طریق تأملات ، تمرینات و توضیحات روشن ، به پسران و دختران بزرگسال کمک می کند تا زخم های مادرانی را که قادر به تأمین مواد ضروری مورد نیاز هر کودک نیستند را ، التیام دهند. او "نقص" های شخصی درک شده را به کمبودهای مادران بازمی گرداند ، و خود سرزنشی را از بین می برد. و ، با آموزش به بزرگسالانی که پرورش مادری را که از دست داده اند ، به آنها کمک می کند تا آینده شادتری برای خود و فرزندانشان فراهم کنند.

کتاب مادری که کم داشتم

جاسمین لی کوری
جاسمین لی کوری یک روان درمانگر مجاز است که متخصص در کار با بزرگسالانی است که کودک آزاری و بی توجهی را تجربه کرده اند. او در آژانس های خدمات انسانی و کارهای خصوصی کار کرده و روانشناسی را در کالج ها و مدارس حرفه ای آموخته است. او نویسنده مقالات بیشمار و پنج کتاب است، از جمله Healing From Trauma.
نکوداشت های کتاب مادری که کم داشتم
With compassion and sparkling clarity, Jasmin Lee Cori describes the effects of being under-mothered and what it takes to overcome them.
یاسمین لی کوری با دلسوزی و شفافیت درخشان ، اثرات بی مادری و آنچه برای غلبه بر آنها لازم است را بیان می کند.
Evelyn Bassoff, PhD

This book effortlessly intertwines neuroscience with clinical acumen in a lovely work of extraordinary depth.
این کتاب در یک اثر دوست داشتنی با عمقی فوق العاده ، علوم عصبی و تیزبینی بالینی را به هم می آمیزد.
Kate Crowley

قسمت هایی از کتاب مادری که کم داشتم (لذت متن)
یکی از مراجعه کنندگانم به اسم آلما می گفت که وجود فیزیکی مادرش را به یاد می آورد، ولی مطلقا هیچ خاطره ای از رابطهٔ متقابل با او ندارد. آلما احساس می کرد که برای مادرش آدم نیست و وجود ندارد. او در خانهٔ درختی حیاط پشتی شان بیشتر احساس راحتی می کرد تا پیش مادرش. من معتقدم که این نتیجهٔ مادری است که در رابطهٔ متقابلش با کودک حس واقعی ایجاد نمی کند.

گاهی اوقات مادر به وضوح در انجام عادی کارها ناتوان است. ولی، در موارد نهفته تر، مادر ظاهر دلخواه را دارد و بسیاری از کارهای ظاهری را که معتقد است سازندهٔ نقش محوری مادر است انجام می دهد، با این حال برای کودکانش همچون فردی است که واقعا حضور ندارد و با آن ها هم آهنگ نیست. حتی بعضی از این مادران پیش خودشان فکر می کنند که در نقش مادر شاد جا افتاده اند. اما مسئله این است که تعریف آن ها از مادر شاد بسیار متفاوت است! تمرکز آن ها بر لباس پوشیدن و آموزش کودکان و دور از چشم نگه داشتن درگیری های خانواده است.