کتاب چهره جدید شخصیت

The New Personality Self-Portrait
(چگونه شخصیت خود و دیگران را بشناسیم)
کد کتاب : 31089
مترجم :
شابک : 978-9644043925
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 556
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چهره جدید شخصیت اثر جان الدهام

«چهره جدید شخصیت» یک راهنمای تیپ شخصیتی است که که توسط یکی از محققان برجسته شخصیت امروزی نوشته شده است. این کتاب که در نسخه قبلی خود دارای پرفروش ترین لیست بک است ، اکنون به طور کامل به روز شده و شامل تمام اطلاعات جذاب جدید در مورد چگونگی تبدیل شدن به آنچه که هستیم و همچنین تغییر در آن می باشد.
خودآزمایی در «چهره جدید شخصیت » در حال حاضر به طور گسترده ای در بهداشت روان و محیط کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. این نمایه ای را بسیار شخصی ، دقیق نشان می دهد که به اندازه اثر انگشت فردی است. خوانندگان ترکیبی منحصر به فرد از 14 سبک شخصیتی متمایز را کشف می کنند - و می آموزند که چگونه این ویژگی ها بر روابط ، کار و زندگی خانه آنها تأثیر می گذارد.
تاریخچه های جالب هر سبک را در عمل نشان می دهد ، با نکاتی در مورد نحوه زندگی و کار با هر کدام را ، و تمریناتی برای تبدیل آسیب پذیری ها به نقاط قوت - به علاوه هشدارهایی در مورد اینکه تفاوت های فردی به اختلالات شخصیتی ممکن است تبدیل شوند.

به طور کلی این کتاب راهنمای جدید برای کشف همه چیزدر خودتان است. این کتاب به شما این فرصت را می دهد که ببینید اکنون چه هستید و اگر شخصیت شما دچار اختلال شده است چگونه باید متوجه آنها شوید.

کتاب چهره جدید شخصیت

جان الدهام
جان اولدهام رئیس موقت گروه روانشناسی و علوم رفتاری مننینگر در کالج پزشکی بیلور است. وی یک متخصص برجسته در زمینه اختلالات شخصیت است و در بیشتر دوره تصدی خود در انجمن روانپزشکی آمریکا فعال بوده است. از جمله کارهای وی می توان به "خود پرتره بودن شخصیت جدید" اشاره کرد: "چرا در بیمارستان به طور مختصر بستری شویم، به همان روشی که فکر می کنید، کار می کنید، عشق می ورزید و عمل می کنید" و "پویایی درمانی".