کتاب تدبیر اندیشی برای محصول

Strategize
کد کتاب : 31268
مترجم :
شابک : 978-9643272210
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تدبیر اندیشی برای محصول اثر رومن پیچلر

توسعه یک محصول موفق، فقط وابسته به شانس و یا نتیجه به سختی تلاش کردن نیست. گرچه این عوامل قطعا کارساز هستند، اما موفقیت یک محصول با گرفتن تصمیمات استراتژیک درست آغاز می شود. چالش مدیران، مالکان و سایر افراد مرتبط با محصول آن است که اغلب آنها آنقدر گرفتار تاکتیک ها هستند که گاهی اوقات بر روی این نکته اصلی تمرکز نمی کنند.
در بدترین حالت، آنها مسیر اشتباهی را در پیش گرفته و در نهایت محصول شان با شکست مواجه خواهد شد. آنها استراتژی اشتباهی را اجرا کرده اند و با محصولی تنها مانده اند که عملکرد ضعیفی داشته و حتی افتضاح است. این کتاب به شما کمک می کند تا تصمیمات استراتژیک صحیحی برای محصول تان بگیرید و از آنها به عنوان راهنمایی برای فعالیت های تاکتیکی خود استفاده کنید.
این کتاب همچنین چگونگی ساخت یک استراتژی محصول موفق و یک نقشه راه عملیاتی برای توسعه آن را با استفاده از یکسری تکنیک ها و ابزارها نشان می دهد. بنابراین کتاب برای همه مدیران اجرایی، مدیران محصول، مالکین محصول، کارآفرینان، صاحبان کسب و کارهای نوپا، بازاریاب ها و تمام کسانی که محصولاتی را ساخته و مدیریت می کنند، مناسب است.

کتاب تدبیر اندیشی برای محصول

رومن پیچلر
رومن پیچلر (ROMAN PICHLER) یک متخصص مدیریت محصول است که در زمینه محصولات دیجیتال تخصص دارد. وی بیش از 15 سال تجربه در زمینه آموزش مدیران محصولات و دارندگان محصولات، مشاوره به رهبران محصولات و کمک به شرکتها در ایجاد سازمانهای موفق مدیریت محصول دارد. رومن نویسنده سه کتاب در زمینه مدیریت محصول است، از جمله چگونگی رهبری در مدیریت محصول. رومن یک وبلاگ محبوب برای متخصصان محصولات می نویسد، او پادکست مدیریت محصول خود را میزبانی می کند و طیف وسیعی از ابزارهای مدیریت محصول را ایجاد کرده است. رومن به عن...