کتاب رازهای رهبری موفق

Leadership
  • 25 % تخفیف
    96,000 | 72,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ترنگ ترنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 34100
مترجم :
شابک : 978-6229995884
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 111
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب رازهای رهبری موفق اثر مایکل هیث

در گذشته نیم قرن، بیش از هزار مطالعه به تحلیل و بررسی ماهیت و عناصر رهبری پرداخته‌اند. سوالاتی چون چگونگی عملکرد رهبران و ویژگی‌هایی که آن‌ها باید داشته باشند، در این تحقیقات مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. برای یافتن جواب به این سوالات، معتقدیم که شما باید کتاب "رازهای رهبری موفق" را مورد مطالعه قرار دهید. این کتاب یک منبع غنی از دلایل، مهارت‌ها، باورها، اعتقادات و تکنیک‌هایی است که رهبران بزرگ برای دستیابی به اهداف خود به آن‌ها نیاز دارند. این مولفه‌های اساسی رهبری را می‌توان در رفتار روزانه رهبران برجسته مشاهده نمود.

مایکل هیث، نویسنده این اثر، تا حدود بیست سال در زمینه مشاوره و رهبری فعالیت داشته و سال‌های زیادی را به عنوان کارمند در سازمان‌هایی که تحت نظر رهبران بزرگ قرار داشته‌اند، سپری کرده است. این تجربیات متنوع، او را به نوشتن این اثر ترغیب کرده تا شما را با جزئیات و خصوصیات مهم رهبران کارآمد و همچنین پتانسیل خطرناک آن‌ها آشنا سازد. هیث از شما انتظار دارد که تلاش کنید تا به رهبری بی‌فراموش و ماندگار دست یابید.

مدیریت و رهبری یک تیم کوچک یا یک سازمان بزرگ چالش‌هایی پیچیده و دشوار را در بر دارد. اغلب مدیران برای ایجاد محیط کاری حرفه‌ای و پایدار برای کارکنانشان از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند، اما نتیجه مطلوبی نمی‌گیرند. اما کتاب "رازهای رهبری موفق" به شما راهکارهای جدیدی ارائه می‌دهد و شیوه‌های تازه‌ای را برای مدیریت و رهبری موفق آموزش می‌دهد.

در این کتاب، مایکل هیث پنجاه راز رهبری را با شما به اشتراک می‌گذارد. این رازها در هفت فصل مختلف ارائه شده‌اند:

1. فصل اول: شخصیت رهبری
2. فصل دوم: مسئولیت‌های رهبری
3. فصل سوم: استراتژی رهبری
4. فصل چهارم: رهبری و اجرا
5. فصل پنجم: رهبری و تغییر
6. فصل ششم: نفوذ رهبری
7. فصل هفتم: رهبر و تیم

همچنین، این کتاب به شما نکاتی درباره‌ی سخنرانی‌ها و نوشتار دقیق و شفاف‌سازی نیز ارائه می‌دهد. از این طریق، شما می‌توانید راهی نوین به سمت مدیریت و رهبری موفقیت‌آمیز پیدا کنید.

کتاب رازهای رهبری موفق

قسمت هایی از کتاب رازهای رهبری موفق (لذت متن)
طرح یک استراتژی مستلزم صرف توانایی های یک رهبر برای عاقلانه ترین شکل تفکر است. برخی در حل مسائل فوری و کوتاه مدت مهارت فوق العاده ای دارند. با وجود این، آن ها پیرامون این مسئله کلنجار می روند که چگونه مسائل و امور مربوطه در هم تنیده اند، همچنین، توانایی یک رهبر در شناخت و واکنش به این پیچیدگی ضروری است. پیتر سنج، که مفهوم پویای «سازمان یادگیری» را ارائه نمود، این بحث را مطرح کرد که تئوری مدیریت و رهبری، ساده انگارانه است. این تئوری ما را تشویق می کند که تنها روی «اجزا» تمرکز کنیم. مدل ایده آل او برای یک سازمان، مدلی است که در آن رهبران قادر باشند سیستم موردنظر را به صورت یک کل درک کنند و از این نکته آگاه باشند که سازگاری در یک بخش از سیستم می تواند تأثیر معناداری روی بخش یا بخش های دیگر بگذارد.