کتاب دی ان ای نوآور

The Innovator's DNA
(تسلط بر پنج مهارت نوآوران مرزشکن)
کد کتاب : 30686
مترجم :
عیسی پریزادی
شابک : 978-9643178833
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب دی ان ای نوآور اثر مجموعه ی نویسندگان

در کتاب دی ان ای نوآور ، نویسندگان جفری دایر، هال گرگرسن، و نویسنده پرفروش کلایتون کریستنسن (معمای مبتکر، راه حل مبتکر، چگونه زندگی خود را اندازه گیری می کنید؟) بر اساس آنچه ما در مورد نوآوری مخرب می دانیم، می پردازند تا نشان دهند که چگونه افراد می توانند مهارت ها را توسعه دهند. برای حرکت تدریجی از ایده به اثر ضروری است.

نویسندگان با شناسایی رفتارهای بهترین نوآوران جهان - از رهبران آمازون و اپل گرفته تا افرادی در گوگل، اسکایپ و ویرجین گروپ - پنج مهارت کشفی را که کارآفرینان و مدیران نوآور را از مدیران عادی متمایز می‌کند، ترسیم می‌کنند: مشارکت، پرسش، مشاهده، شبکه‌سازی، و آزمایش کردن.

هنگامی که بر این شایستگی ها مسلط شدید، نویسندگان یک ارزیابی خود برای رتبه بندی DNA مبتکر خود ارائه می دهند، نویسندگان نحوه تولید ایده ها، همکاری برای اجرای آنها و ایجاد مهارت های نوآوری در سراسر سازمان برای ایجاد مزیت رقابتی را توضیح می دهند. این مزیت نوآوری به یک حق بیمه در قیمت سهام شرکت شما تبدیل می شود - یک حق بیمه نوآوری - که تنها با ایجاد کد نوآوری مستقیما در افراد، فرآیندها و فلسفه های راهنمای سازمان شما امکان پذیر است.

کتاب دی ان ای نوآور

نکوداشت های کتاب دی ان ای نوآور
one of the most interesting books on innovation to come along in a while
یکی از جالب ترین کتاب هایی در زمینه نوآوری که در چند وقت اخیر منتشر شده است
Ottawa Business Journal

Highly recommended
بسیار توصیه شده
CHOICE

قسمت هایی از کتاب دی ان ای نوآور (لذت متن)