کتاب دستیابی به بهترین عملکرد کارکنان

The Truth about Getting the Best from People
(رموز،بایدها و نبایدها)
کد کتاب : 73134
مترجم :
سپهر بابایی
شابک : 978-9643179007
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 246
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب دستیابی به بهترین عملکرد کارکنان اثر مارتا آی فینی

کتابی که می خوانید از سری کتاب های The Truth About Managing Effectively 2013 می باشد و متعلق به انتشارات معتبر Financial Times است ،چکیده ای از آخرین یافته های علمی و تجارب عملی سی ساله نویسنده ، بر اساس تجربیات واقعی و مشکلات رخ داده در محل های کار گوناگون ، ارائه شده است . با این هدف که موجب تقویت مهارت مدیران در هدایت کارکنان و ارتقای بهره وری در عملکرد ایشان گردد.
از مزایای این کتاب ، سازماندهی متن در قالب بخش های کوتاه ، تحت عنوان اسرار و حقایق عملکرد کارکنان است که خواندن آن را برای مدیران و صاحبنظرانی که فرصت چندانی برای مطالعه ندارند، جذاب و قابل استفاده می سازد.
این کتاب دارای هشت قسمت می باشد که در هر قسمت آن ، حقایقی و نکاتی کاربردی ، و راهنمایی هایی مطرح شده است که به کارگیری آنها میتواند موجب بهبودی بی تردیدی در عملکرد کارکنان گردد. در بیشتر حقایق ، نویسنده مثال های عینی و ملموسی را مطرح کرده که در سازمان ها رخ داده و حاصل تجربه خود وی بوده یا شنیده است. موضوع هر حقیقت که با مثال هایی عینی ، ملموس و مجرب از سازمان های مختلف همراه است ، به رهبر یا مدیرسازمان کمک میکند تا بهترین عملکرد و کارکرد را از کارکنان خود به دست آورده ، آنها را بهتر مدیریت کند و تعارضات و کشمکش ها را در محل کار به کمترین حد برساند.

کتاب دستیابی به بهترین عملکرد کارکنان

مارتا آی فینی
مارتا فینی بیشتر به خاطر کارش در کمک به مدیران و مشاوران کسب و کار موفق در شناسایی و توسعه پیام خود در چندین پلتفرم شناخته شده است. مشتریان او رهبران فکری در زمینه های تخصص زیر هستند: رهبری، کارآفرینی، فرهنگ، مشارکت کارکنان، منابع انسانی، و مدیریت شغلی.او به دلیل روش مصاحبه اکتشافی جذاب، چالش برانگیز و اکتشافی اش که مشتریانش را به چالش می کشد تا عمیق تر از آنچه انتظار داشتند، پیدا کردن زوایای جدید و راه های هیجان انگیز برای رهبری فکری، و شناسایی داستان ها و دیدگاه های تازه را به چالش بکشد، بس...
دسته بندی های کتاب دستیابی به بهترین عملکرد کارکنان